Kompanija REHAU Srbija proslavila je punih 25 godina uspešnog poslovanja i otvorila novi integrisani izložbeni salon, prvi takav u našoj zemlji. U REHAU Showroom-u predstavljen je celokupan asortiman kompanije, koji uključuje prozorska rešenja, građevinske i kućne instalacije i proizvode za industriju nameštaja. Modernistički pristup dizajnu enterijera ovog salona omogućava lako prezentovanje REHAU rešenja i brz prikaz atraktivnih karakteristika koje ona nude, saopštila je ta kompanija. Zainteresovani kupci i partneri u izložbenom salonu imaće mogućnost da pogledaju svaki proizvod, upoznaju se detaljno sa njim i raspitaju se o prednostima njegovog iskorišćenja.

Izložbeni salon u Beogradu je novo poglavlje poslovanja kompanije, kojim REHAU Srbija nastavlja sa inovacijama i pružanjem usluga svojim partnerima, kojih u ovom trenutku ima preko 2.000.

Danas je REHAU Srbija jedan od vodećih premijum brendova za rešenja na bazi polimera u građevinskom sektoru, sa prometom od gotovo dve milijarde dinara godišnje. Nikola Ivošević, generalni direktor REHAU Srbije i regionalni direktor divizije prozorskih rešenja za jugoistočnu Evropu, naglasio je važnost inovacija i zaposlenih.

„Zahvaljujući inovacijama koje su oblikovale građevinsku industriju, naša kompanija u Srbiji ima impresivan broj partnera sa kojima gradimo snažne, iskrene i dugoročne odnose. Danas, nakon punih 25 godina uspešnog poslovanja možemo da se pohvalimo da smo značajno uticali na razvoj industrije u našoj zemlji. Učestvovali smo u velikom broju važnih projekata i tako stekli poverenje i kredibilitet koji imamo na tržištu. REHAU tim u Srbiji započeo je poslovanje 1998. godine sa samo dva člana, a danas ima 30, i ponosno ističemo činjenicu da je dve trećine njih deo kompanije više od 10 godina. U Srbiji, kao što to činimo i na drugim tržištima, vodimo se ciljevima o održivom delovanju, koji su za REHAU izuzetno važni, a kroz naše inovativne proizvode, kao što su ARTEVO sistem, REHAU MEPA i RAUVISIO, nastojimo da transformišemo industriju za bolje sutra“, rekao je Ivošević.

Tim posvećenih stručnjaka, svojim velikim znanjem i poučeni iskustvom, ali poštujući tradiciju, ispunjava zahteve svakog pojedinca i tržišta, a rezultati koje kompanija ostvaruje su istovremeno i vrednosti koje REHAU Srbija živi: inovativnost, pouzdanost i poverenje. Tržište Srbije za REHAU jedno je od ključnih u regiji jugoistočne Evrope i baš zahvaljujući predanom radu i postignutim uspesima predstavništvo za prozorska rešenja premešteno je iz Beča u Beograd. Na ovaj način REHAU će biti još bliži ovoj regiji, krajnjim korisnicima i svojim partnerima, sa kojima će svakodnevno raditi na svojoj viziji lepše i održivije budućnosti.