
Vesna Kukić Lončarić, JYSK Country direktorka za Srbiju, Sloveniju, Hrvatsku i BIH (Foto: Sandro Sklepić)
Zahvaljujući strateškom fokusu na atraktivne ponude i konkurentne cene, JYSK Srbija je u finansijskoj 2024/25. godini ostvario izvanredne rezultate u prometu, EBIT-u i rastu baze kupaca, navedeno je u saopštenju za javnost 2. decembra 2025. godine.
U finansijskoj 2024/25. promet JYSKa u Srbiji porastao je za 16 %, na 10.220.857.000 RSD, dok je EBIT dostigao 1.885.341.012,1 RSD, što predstavlja rast od 23,4 % u odnosu na prethodnu godinu. Istovremeno je poželeo dobrodošlicu 326.658 novih kupaca, što predstavlja rast od 15,0 %, navodi se u saopštenju.
„Sa finansijskog aspekta, 2025. godina za nas je bila izuzetno uspešna i obeležena snažnim rastom. U izazovnom okruženju, gde kupci sve više traže vrednost za novac i uvek atraktivne ponude, ponosna sam što su naši timovi u svim objektima svakodnevno uspevali da obezbede vrhunsku uslugu. Ovi rezultati potvrđuju da kupci prepoznaju kvalitet i poverenje koje gradimo“, izjavila je JYSK Country direktorka za Srbiju, Sloveniju, Hrvatsku i BIH Vesna Kukić Lončarić i dodala da se posebno raduje važnom jubileju – otvaranju 50. prodavnice u Srbiji, što dodatno potvrđuje snagu rasta i stabilnu poziciju kompanije JYSK na tržištu.
Ekspanzija i ključna poslovna dostignuća u Srbiji
JYSK Srbija nedavno je dodatno ojačao svoju prisutnost na domaćem tržištu kroz kontinuirano otvaranje novih objekata i modernizaciju postojećih. Kompanija nastavlja da ulaže u razvoj maloprodajne mreže, te da unapređuje ponude proizvoda za spavanje i uređenje doma. Rast prometa i broja novih kupaca potvrđuju konstantnu potražnju, kao i stabilnu tržišnu poziciju brenda u Srbiji.
Istovremeno, JYSK Srbija aktivno sprovodi globalnu strategiju „Customers’ First Choice“, usmerenu na pružanje još boljeg iskustva kupcima, optimizaciju procesa i dodatno jačanje digitalnih i logističkih kapaciteta.
FY25 u brojkama – JYSK Srbija
-
16 % rasta prometa, ukupno 10.220.857.000 RSD• 23,4 % rasta EBIT-a, ukupno 1.885.341.012,1 RSD• 15,0 % rasta broja kupaca, odnosno 326.658 novih kupaca• 9 % smanjenja emisija gasova sa efektom staklene bašte po trgovini (scope 1 i 2, u u poređenju sa FY22)• 16,5 % smanjenja emisija po prodatoj toni proizvoda (scope 3, u poređenju sa FY22)
JYSK globalno: snažan rast i širenje na nova tržišta
Ekspanzija je deo JYSKovog DNK što potvrđuju i rezultati na globalnom nivou. Tokom 2025. JYSK je ostvario istorijske iskorake otvaranjem prvih prodavnica na dva nova kontinenta. U Maroku, u Africi, kompanija je otvorila vlastite objekte, dok su u Urugvaju, u Južnoj Americi, prvi objekti otvoreni putem lokalnog franšiznog partnera.
U finansijskoj 2025. JYSK je globalno otvorio 148 novih prodavnica, tako da je kraj godine kompanija dočekala sa ukupno 3.575 prodavnica u 50 zemalja. Od toga se 225 prodavnice u 21 državi vode putem franšize, dok su preostale 3.350 radnje u 29 zemalja u direktnom vlasništvu JYSKa.
Ovakvi impresivni rezultati na svetskom nivou jasno pokazuju razmere JYSKovog poslovanja, ali i stvaraju okvir u kojem Srbija nastavlja da ostvaruje snažan rast i doprinosi ukupnom uspehu kompanije.
Smanjenje emisija u trgovinama
Kao deo JYSKovih klimatskih ciljeva, koji su odobreni od strane globalno priznate inicijative Science Based Targets (SBTi), kompanija se obavezala da će smanjiti emisije iz scope 1 i 2 za 50,4 % do kraja finansijske 2032. Pored otvaranja novih objekata, JYSKovi rezultati u 2025. pokazuju da je istovremeno uspeo da smanji i ukupne emisije u scope 1 i 2 za 1,2 % u odnosu na finansijsku 2022.
Većina emisija u scope 1 i 2 dolazi iz trgovina, a u FY25 JYSK je smanjio emisije po trgovini za 9% u poređenju sa FY22. U pogledu scope 3, JYSK radi na odvajanju rasta poslovanja od povećanja emisija, a u protekloj finansijskoj godini smanjio je emisije po prodatoj toni proizvoda za 16,5% u odnosu na FY22.
Pogled prema budućnosti
Početkom FY26 uvedena je nova globalna strategija „Customers’ First Choice“, koja definiše ključne prioritete za period od 2025. do 2028.
„U narednom periodu nastavićemo da ulažemo u modernizaciju naših objekata, osnažujemo naše zaposlene i dodatno unapređujemo iskustvo kupaca. Ostajemo posvećeni temeljnim JYSK vrednostima – trgovac, kolega i timski duh – koje su osnova naše uspešnosti i prepoznatljivosti na srpskom tržištu“, zaključila je Vesna Kukić Lončarić.









