
Beograd, 21. novembar 2025. – Peto izdanje Festivala „Kampanje sa svrhom“, održano je u Beogradu 20. novembra uveče. Na ovoj manifestaciji se od 2021. godine nagrađuju društveno odgovorne kampanje u Srbiji. Jubilarni Festival proglasio je dobitnike u tri kategorije: GENDER, ECO i SOCIAL, i prvi put dodelio ZLATNI GRAND PRIX – najveće priznanje Festivala.
Festival se tradicionalno organizuje 20. novembra, na Međunarodni dan deteta, inspirisan rečenicom Marije Montesori: „Sva naša nastojanja za dobrobit čovečanstva znače da to prvenstveno radimo za dete“, koja naglašava obrazovnu, društvenu i održivu misiju Festivala.
Tijana Adamov Ignjatović, osnivačica Festivala podsetila je da je u prošlih pet godina ova manifestacija postavila standarde i postala referentna tačka za društveno odgovornu komunikaciju.

Sonja Dragojević, predsednica Tima počasnih selektora Kampanje sa svrhom 2025, je istakla značaj ovog festivala i navela da od ove godine fastival ima još tri kategorije – SOCIAL, ECO i GENDER. “Kampanje smo ocenjivali prema jasno definisanim kriterijumima modelovanim po uzoru na Cannes Lions standarde. Po prvi put dodeljen je i ZLATNI GRAND PRIX, kao najveće priznanje festivala. Sve kampanje u užem izboru prešle su propisani prag bodova. Svaka je unela nešto posebno – emociju, hrabrost, edukaciju ili aktivizam – i potvrdila da svrha nije trend, već suština “, rekla je Sonja Dragojević.

Dobitnici KAMPANJE SA SVRHOM 2025
ZLATNI GRAND PRIX
- LEO – A1 – Mreža najvažnijih influensera
KAMPANJE SA SVRHOM 2025 GRAND PRIX – SOCIAL
- Hemofarm fondacija – Jazavac&Utorak – „Najvažniji poziv u životu”
- Next Game Digital – Narodni muzej Srbije – „Tvoje telo je umetničko delo”
- Luna TBWA – Grand Kafa – „Hajde da imamo vremena za pregled”
KAMPANJE SA SVRHOM 2025 GRAND PRIX – ECO
- Mladi istraživači Srbije – „Kornjača Spornjaća”
- Smart Vision – Treesury – „Moć zelenih inovativnih investicija”
- NLB Komercijalna banka – „NLB Organic Konkurs”

KAMPANJE SA SVRHOM 2025 GRAND PRIX – GENDER
- Ovation – Essity (Libresse) – „Neka pitanja čuju samo žene”
- New Moment New Ideas Company – Procter & Gamble – „Dom je kad sve delimo”
- dm drogerie markt – „Žensko zdravlje”
KAMPANJE SA SVRHOM 2025 – SOCIAL
- Ženski centar Milica – We Can – „Ne bez nje”
- RNIDS – „Lokalac na internetu”
- Generali – TheHumanSafetyNet
- Žiška – A1 – „Inclusio”
- Chapter 4 PR – Galenika – „Zdravo dvadesete”
- MK Group – „Otkrijte svet bezgraničnog”
- Represent communication – Hronos – „Ko ti jede džigericu”
- NLB Komercijalna banka – „Svet pun srca je svet pun prilika”
- Hemofarm ad – „ESG Festival”
- Delta Holding – „Poslušaj srce”
- Chapter 4 PR – McDonald’s & KEC
- Daikin Srbija – „Stručnjaci budućnosti”
- OTP Banka Srbija – „Generator Edu”
- Mondo Inc – „Mondo želja”
- Henkel Srbija – Schauma – „Vreme je za porodicu”
- Air Serbia – Right PR – „Moj prvi let”
- ProCredit Bank, EFSE DF i ENECA – „Pokreni se za posao”
- Coca-Cola HBC Srbija – Creative Disorder Studio – „My Place”
- Red Communication – „Love is Red”
KAMPANJE SA SVRHOM 2025 – ECO
- Henkel Srbija – „Volim reku, a ti?”
- dm drogerie markt – „Konkurs za održive ideje”
- ProCredit Bank – „NetZero Kalkulator”
- MPC Properties / Ušće Shopping Center – „Ušće Eko Fest”
- Daikin Srbija – „Održivo grejanje za bolju budućnost”
KAMPANJE SA SVRHOM 2025 – GENDER
- Henkel Srbija – „Schwarzkopf Gliss Program samopouzdanja”
- Erste Bank – „#VerujUSeBe Priče naših koleginica”
- Telekom Srbija – „Priča svih nas”

Zahvalnost sponzorima i medijima
Festival su podržali: Coca-Cola HBC Srbija, NLB Komercijalna banka, Henkel Srbija i Yuhor, uz više medijskih prijatelja.








