Banca Intesa lansira novi projekat „Banka pod vašim pristima“ a brend ambasadora smo pronašli među našim klijentima – to je proslavljeni violinista Stefan Milenković – rekao je Darko Popović, predsednik Izvršnog odbora Banca Intesa, 26. maja na predstavljanju brend ambasadora novog digitalnog bankarstva. Ideja je da kroz saradnju koja predstavlja spoj tradicionalnog i modernog, klasičnog i inovativnog, uz stalnu želju za usavršavanjem, Banka i Stefan zajedno približe klijentima novu aplikaciju digitalnog bankarstva. Klijenti će time dobiti niz inovativnih funkcija za obavljanje svakodnevnih transakcija, bez odlaska u ekspozituru.

„Pola miliona naše ukupne klijentske baze je digitalizovano i, u proseku, svaki drugi dan je interaktivno sa bankom preko mobilnog telefona. Iskustvo iz aprila ove godine pokazuje da je svaki peti kredit realizovan preko mobilnog telefona. Imajući u vidu značaj digitalne tehnologije, bili smo jednoglasni u odluci da novo, digitalno bankarstvo zaslužuje zaštitno lice čija karijera oslikava vrednosti koje i mi u Banci gradimo i negujemo“, rekao je Popović.

Brend ambasador novog digitalnog bankarstva je izrazio zadovoljstvo što ima priliku da pruži podršku promociji savremenih digitalnih rešenja, a o tome kako je postao klijent Banca Intesa kaže:
„Kada sam se pre dve godine vratio u Srbiju, trebalo je da ovde otvorim račun i pitao sam prijatelje koja je banka najbolja. Preporučili su mi – Banca Intesa“, rekao je Stefan Milenković, navodeći da mu je dosadašnje korisničko iskustvo veoma dobro.

Kao brend ambasador, Milenković se pojavljuje u najnovijem promotivnom spotu „Banka pod vašim prstima“ i svira poslednji iz niza „Kapričo 24“ Nikola Paganinija.

„Naša saradnja je sinonim za sinergiju i vrednosti koje delimo. Raduje me pomisao na to da će naš projekat pokazati da nema nespojivih, već da su dobra komunikacija i zajednički cilj – osnov za ostvarenje uspeha“, rekao je Stefan Milenković. (R.N.)