Beograd, 2. 9. 2024 – Prvi put, čak četvoro članova globalnog Effie žirija je iz Srbije. Reč je o takmičenju na kojem učestvuju radovi koji su osvojili Zlatni ili Grand Effie na nacionalnim  i regionalnim takmičenjima u prethodnoj godini. Na preporuku lokalne Effie kancelarije i ispunjenje kriterijuma koje propisuje Effie Worldwide, u izboru za najefektivnije kampanje na svetskom nivou učestvovali su: Tamara Pajević (Marketing Director, Heineken Srbija), Aleksandar Đorđević (Regional Chief Strategy Officer, Universal Media), Predrag Ćirović (Managing Director, GfK Beograd – part of YouGov Group) i Predrag Kurčubić (Managing Director, Ipsos Adria East).

Članovi žirija Best of the Best ocenjivali su tokom jula i avgusta radove iz celog sveta u prvoj rundi žiriranja, odnosno izboru finalista. Druga runda zakazana je za septembar, a proglašenje pobednika planirano je za kraj godine. Srbija je jedna od 125 tržišta na kojima se Effie takmičenje održava. Iako pripada grupi nacionalnih programa koji su novijeg datuma (organizuje se od 2017. godine), Effie Awards Serbia svake godine delegira svoje predstavnike u globalni Effie žiri. Na ovaj način, ovdašnji stručnjaci koji učestvuju u žiriranju, pored dodatne edukacije,  dobijaju i svojevrsno priznanje za svoj rad i doprinos razvoju Effie-ja, a nacionalni program dokazuje da je ravnopravan i respektabilan partner Effie Worldwide, navodi se u saopštenju za medije.

www.effie.rs