Prijave za Festival društveno odgovorne komunikacije Kampanje sa svrhom – prvi i jedini festival ovog tipa u Srbiji – su otvorene 5. septembra, saopštili su organizatori.
Ovo je festival koji se održava od 2021. godine i prepoznaje kampanje koje koriste moć komunikacije da pokreću društvene promene i unapređuju životne uslove, sa fokusom na dobrobit budućih generacija, navodi se u saopštenju za medije.
Peti, jubilarni festival uvodi i ZLATNI GRAND PRIX 2025 – priznanje za najbolju kampanju festivala.
Pored novog priznanja, biće dodeljena i tradicionalna GRAND PRIX priznanja unutar kategorija:
- YELLOW / SOCIAL – za kampanje sa fokusom na socijalne teme,
- GREEN / ECO – za kampanje koje promovišu ekologiju i održivi razvoj,
- RED / GENDER – za kampanje koje zagovaraju rodnu ravnopravnost.
Odabir kampanja kojima će biti dodeljena titula „Kampanje sa svrhom“ obavlja tim počasnih selektora, sastavljen od 13 uglednih pojedinaca iz oblasti društveno odgovorne komunikacije, marketinga, medija, biznisa, akademske zajednice i brige o dobrobiti dece, navode organizatori.
Kako se navodi, kontinuitet žirija od prvog izdanja festivala gradi trajno poverenje i kredibilitet u procesu selekcije. Njihov rad je dobrovoljan, a odluke donose samostalno i transparentno, prema jasnim kriterijumima: ideja, strategija, izvedba, uticaj i rezultati.
Članovi žirija su:
- Marija Beslać – Nordeus Fondacija
- Dr Galjina Ognjanov – Ekonomski fakultet
- Sonja Dragojević – New Startegy
- Suzana Đorđević – Hemofarm Fondacija
- Thomas Kolster – Mr. Goodvertising
- Tijana Koprivica – Delta Holding
- Marko Maršićević – MARSH Creative Production
- Marija Mitrović – Trag fondacija
- Jelena Šarenac – Henkel Serbia i Adria
- Maja Vidaković – Beyond Business
- Dr Tamara Vlastelica – Fakultet organizacionih nauka
- Željka Ćirić Jakovljević – UniCredit Bank Srbija
- Dragana Živojnović – RTS
Festival se realizuje uz podršku kompanija koje prepoznaju značaj društveno odgovorne komunikacije, potvrđujući vrednosti na kojima festival počiva – dobrobiti dece, pojedinca i društva u celini: Coca-Cola HBC Srbija i NLB Komercijalna banka.
Uslovi za prijavu
Za učešće mogu konkurisati kompanije, institucije, organizacije, mediji i agencije koje su realizovale komunikacione kampanje na teritoriji Srbije u periodu 2024–2025. godine.
Kampanje se prijavljuju elektronski, slanjem popunjenog formulara i prezentacije kampanje na mejl: kampanjesasvrhom@zutepatalone.com ili kampanjesasvrhom@gmail.com
Rok za prijavu je 21. oktobar 2025.
Pravilnik Festivala i prijavni formular dostupni su na sajtu:
https://kampanjesasvrhom.com/pravilnik-2025/
https://kampanjesasvrhom.com/prijava-2025/
Inicijator Festivala je udruženje “Žute Patalone – Inicijativa za proučavanje detinjstva i Koncept inkubator društvene odgovornosti”, a organizator je agencija Kampanje sa svrhom, navodi se u saopštenju za medije.