Deveti regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2023, održava se ove godine pod pokroviteljstvom kompanije Štark 4. i 5. aprila na Beogradskom sajmu, pod sloganom „It’s all about the CHANGEMAKERS“.
Pod pokroviteljstvom agencije Propulsion, specijalni gost ovogodišnjeg foruma IZAZOV 2023 biće Ana Đurić Konstrakta. Ona će sa Darkom Sokovićem, Managing Partner, Strategy & Development u agenciji Propulsion, razgovarati o tome živimo li u eri fake news, kako se odupreti poplavi neproverenog sadržaja i vesti bez zadiranja u slobodu govora, kako su društvene mreže uticale na porast plasiranja lažnog sadržaja u javni diskurs, ko zapravo profitira od senzacionalizma, click baita, infotainmenta, da li je populizam jedan od “krivaca” za poplavu senzacionalizma, ali i koja je odgovornost brendova i kako mogu da doprinesu medijskoj i digitalnoj pismenosti građana. Konstrakta je i ambasadorka programa Nova pismenost koji Propulsion sprovodi zajedno sa USAID-om. Panel „Činjenice su mrtve, živele činjenice“ biće održan 5. aprila od 14:30h.
Ove godine na forumu IZAZOV 2023 razgovaraćemo, između ostalog, i u kom smeru će se kretati tržište u 2023. godini; na koji način će inflacija i kriza uticati na pojedine industrije i formiranje cena proizvoda; kako kroz kolaboraciju brendova povećati prodaju, a smanjiti troškove; kako domaći brendovi utiču na brendiranje Srbije u svetu; koji je položaj pojedinca u advertising industriji; da li je budućnost oglašavanja održiva i kako prepoznati greenwashing; kako iskoristiti potencijale AI tehnologije u svrhu optimizacije poslovanja; koji su najveći izazovi kada govorimo o kreiranju i implementaciji ESG strategija; ali i zašto je hiperprodukcija mač sa dve oštrice. O stanju na tržištu marketinških komunikacija zemalja u regionu govoriće Aleksandra Sekulić i Danijela Grbin iz agencije Direct Media. Forum IZAZOV ove godine otvoriće Nataša Šarčević, direktor marketinga i inovacija SPP Slatko i slano i Vladimir Ivančev, direktor prodaje SPP Slatko i slano, Atlantic Grupa, koji će govoriti na temu zašto su važne promene za zrele brendove, a razgovor će voditi Luka Đukanović, marketing menadžer, Atlantic Grupa.
Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica. Kao i prethodnih godina, na forumu IZAZOV 2023, uz podršku agencije SmartPoint Adria, biće organizovan teambuilding na temu kako kreirati kvalitetan sadržaj za TikTok.
Drugog dana foruma IZAZOV biće organizovana i promocija prvog izdanja Marketing mreža magazina.
Svoje učešće na forumu potvrdilo je preko 400 kompanija i agencija iz celog regiona, među kojima su Forma Ideale, Carlsberg Srbija, Coca-Cola HBC, Mastercard, Ananas eCommerce, Infostud, Zlatiborac, NLB Komercijalna banka, Telekom Srbija, Lidl Srbija i mnogi drugi.