Ulaganje u zaposlene kao prioritet

 JYSK, danski trgovački lanac za nameštaj i opremanje doma, još jednom je pokazao svoju posvećenost zaposlenima u Srbiji isplatom bonusa u iznosu od gotovo 75.000.000 dinara tokom finansijske godine 2023/2024. Nedavno ga je časopis TIME uvrstio među najbolje svetske kompanije, dok se ponovo našao i na prestižnoj Forbesovoj listi najboljih poslodavaca. Ovo potvrđuje JYSKov status kao jedne od najpoželjnijih radnih sredina, kako na globalnom nivou, tako i na srpskom tržištu.

Najbolji timovi nagrađeni velikim bonusima

 Zaposleni u JYSK prodavnicama nagrađeni su bonusima koji su porasli za čak 120 odsto u odnosu na prethodnu finansijsku godinu. Prodavnica sa najvećim prometom ostvarila je bonus ukupne vrednosti od skoro 5.000.000 dinara. Ovakvi podsticaji ne samo da motivišu zaposlene, već i dodatno jačaju timski duh, čime se postiže vrhunska usluga i zadovoljstvo kupaca.

Milan Stevanović, Retail Manager i član Uprave JYSKa u Srbiji: Zaposleni su ključ uspeha naše kompanije

Milan Stevanović, Retail Manager i član Uprave JYSKa u Srbiji: Zaposleni su ključ uspeha naše kompanije

Milan Stevanović, Retail Manager i član Uprave JYSKa u Srbiji, naglasio je važnost ulaganja u zaposlene kroz kontinuirane edukacije, profesionalni razvoj i prijatno radno okruženje.

“Našim zaposlenima pružamo prilike za napredovanje i bonuse u skladu sa ostvarenim rezultatima, bez ograničenja visine iznosa. Na ovaj način gradimo izvanredan timski duh, u kojem svaki član doprinosi zajedničkom uspehu“, izjavio je Stevanović, posebno pohvalivši rezultate prodavnica u Nišu, Pančevu i tržnom centru Ava Park u Beogradu, koje su ove godine nadmašile očekivanja.

Prodavnica u Nišu ostvarila je najveći bonus tokom finansijske godine 2023/2024, dok su odmah iza nje prodavnice u Pančevu i Ava Parku u Beogradu.

JYSKova filozofija – zadovoljstvo zaposlenih u središtu poslovanja

 JYSK kontinuirano radi na stvaranju inspirativnog radnog okruženja, redovno nagrađujući zaposlene ne samo finansijski, već i kroz zajednička druženja i uključivanje u različite sportske i društveno odgovorne projekte. Nedavno je uveden i Wellbeing – JYSK Life Club projekat.

“Zaposleni su ključ uspeha naše kompanije, i zato je važno da imaju zdrav balans između privatnog i poslovnog života. Posvećeni smo tome da se svaki član tima oseća osnaženo, cenjeno i motivisano“, istakao je Stevanović.

Prva JYSK prodavnica otvorena je 1979. godine u Danskoj, a danas kompanija uspešno posluje u 48 zemalja, sa više od 3.500 prodavnica. U Srbiji, kompanija uskoro planira otvaranje 47. prodavnice i trenutno zapošljava više od 400 radnika.