Festival «KAMPANJE SA SVRHOM 2024» je 20. novembra, na ceremoniji održanoj u Beogradu, proglasio najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji. Ovo je četvrta godina dodele priznanja, ali su ove godine prvi put odlikovane i kampanje u tri kategorije: ECO (GREEN), SOCIAL (YELLOW) i novoj GENDER (RED) posvećenoj rodnoj ravnopravnosti, saopštili su organizatori.
Tijana Adamov Ignjatović, osnivačica Festivala KAMPANJE SA SVRHOM i NGO Žute Patalone, naglasila je da su nagrađene one kompanije koje su odlučile da svoje komunikacione narative usklade prema dobrobiti društva i doprinosu opštem dobru. “Prvi put smo uveli posebnu kategoriju za rodnu ravnopravnost. Želimo da podstaknemo da se o tome priča, da nagradimo one koji su podigli glas za dobrobit svih i pojačamo kapacitete naše zajednice za uspešene kampanje sa svrhom, jer mi jesmo – Kampanje sa svrhom”, rekla je Tijana Adamov Ignjatović.
Pristunima se obratila i predsednica žirija Suzana Đorđević, direktorka Hemofarm Fondacije, ispred Tima počasnih selektora Festivala KAMPANJE SA SVRHOM 2024 koji je ove godine radio u sastavu:
- Marija Beslać, Direktorka za komunikaciju i partnerstva, Nordeus Fondacija
- Željka Ćirić Jakovljević, Head of Communication, UniCredit Bank Srbija
- Sonja Dragojević, Chief Collaboration Officer, New Startegy
- Nina Elezović, Corporate Affairs and Sustainability Director, Coca-Cola HBC Srbija
- Suzana Đorđević, Direktorka, Hemofarm Fondacija
- Thomas Kolster, Mr. Goodvertising, author, keynote speaker and post-purpose preacher
- Tijana Koprivica, Direktor održivog poslovanja, Delta holding
- Marko Maršićević, Osnivač, MARSH Creative Production
- Marija Mitrović, Direktor za program filantropije, Trag fondacija
- Dr Galjina Ognjanov, redovni profesor, Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu
- Tatjana Prokić, Osnivač, Centar za dobrobit porodice Happymamma
- Sanja Rajačić, Direktor odeljenja za interne komunikacije i društveno odgovorno poslovanje, Banca Intesa Beograd
- Jelena Šarenac, Direktor korporativnih komunikacija, Henkel Serbia i Henkel Adria
- Maja Vidaković, Savetnik za medije
- Dr Tamara Vlastelica, profesor na Fakultetu organizacionih nauka
- Dragana Živojnović, urednik, Redakcija ekološkog programa, Obrazovno-naučni program Rts
KAMPANJE SA SVRHOM podstiču kompanije da komunikacione ciljeve usklađuju sa interesima celoga društva kombinujući svoju svrhu poslovanja sa dobrobiti pojedinca i društva.
Podšrka Festivalu KAMPANJE SA SVRHOM ove godine stigla je od društveno odogovornih kompanija. Festival su podržali NLB Komercijalna banka kao Žuti sponzor, Coca Cola HBC Srbija, HENKEL Srbija, Grand Kafa i Yuhor.
Dobitnici Titule i statuete KAMPANJE SA SVRHOM SOCIAL GRAND PRIX 2024:
- „Zakuni se u zakon“ – Autonomni ženski centar, agencija McCann Beograd
- „Ne ostavljaj za kasnije“ – UNICEF Srbija, agencija Friday Finally
- „Pretnja je pretnja“ – ANEM, agencija New Moment New Ideas Company
Dobitnici Titule i statuete KAMPANJE SA SVRHOM SOCIAL 2024:
- „Nema cenu“ – Mercator-S, agencija Kuća čuvarkuća
- „Dečji svet je veći od ekrana“ – Telekom Srbija, agencija Ovation BBDO
- „Reci NE za HPV“ – Merck Sharp & Dohme, agencija Influencers
- „Giving Friday“ – dm drogerie markt Srbija
- „Pokaži rispekt, reaguj na hejt“ – PepsiCo (Marbo Product) – Clipsy, agencija Propulsion
- „Hajde da imamo vremena za pregled“ – GRAND KAFA, Atlantic Grupa, agencija Luna TBWA
- „Prati suncokret“ – Dijamant, agencije Žiška i Right
- „Zajedno do solidarnijeg društva“, OTP banka u saradnji sa Srpskim filantropskim forumom i Trag fondacijom
- „Zdravo dvadesete“ – GALENIKA AD, agencija Chapter 4 PR
- „Okvir podrške“ – NLB Komercijalna banka ad, agencije Internaviti, Saaatchi&Saatchi, Represent
- „Učini dobro delo – doniraj za banku hrane Beograd“, Dijamant, agencija Polet communication group
- „Dr Gabor Mate na Balkanu“, Novak Đoković Fondacija, agencija Smart Vision
- „Svet pun srca je svet pun prilika“, NLB Komercijalna banka ad, agencije Saatchi&Saatchi i Represent
Dobitnici Titule i statuete KAMPANJE SA SVRHOM GENDER GRAND PRIX 2024:
- „1236 dana“ – Red communication, Milena Radulović
- „Da njeno ponovo bude njeno“ – Autonomni ženski centar, agencija Cheil Centrade Adriatic
- „Oglas bez predrasuda“ – Coca Cola HBC Srbija, agencija Creative Disorder Studio
- „Koliki je moj deo“, ŽUKO – Žensko udruženje kolubarskog okruga (uz podršku UN Women, act projekta i Nemačke razvojne saranje)
Dobitnici Titule i statuete KAMPANJE SA SVRHOM ECO GRAND PRIX 2024:
- „Jaffa kartica“, Jaffa Crvenka, agencija Popular – Polet communication group
Dobitnici Titule i statuete KAMPANJE SA SVRHOM ECO 2024:
- „Volim reku, a ti?“ Henkel Srbija
- „OTP village – gde cveta med“, OTP banka
- „Organic konkurs“, NLB Komercijalna banka ad, agencije Saatchi & Saatachi i Represent