Svi dobitnici Kampanje sa svrhom, sa osnivačicom festivala Tijanom Adamov Ignjatović

Svi dobitnici Kampanje sa svrhom, sa osnivačicom festivala Tijanom Adamov Ignjatović

Festival «KAMPANJE SA SVRHOM 2024» je 20. novembra, na ceremoniji održanoj u Beogradu, proglasio najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji. Ovo je četvrta godina dodele priznanja, ali su ove godine prvi put odlikovane i kampanje u tri kategorije:  ECO (GREEN), SOCIAL (YELLOW) i novoj GENDER (RED) posvećenoj rodnoj ravnopravnosti, saopštili su organizatori.

Tijana Adamov Ignjatović, osnivačica Festivala KAMPANJE SA SVRHOM i NGO Žute Patalone, naglasila je da su nagrađene one kompanije koje su odlučile da svoje komunikacione narative usklade prema dobrobiti društva i doprinosu opštem dobru. “Prvi put smo uveli posebnu kategoriju za rodnu ravnopravnost. Želimo da podstaknemo da se o tome priča, da nagradimo one koji su podigli glas za dobrobit svih i pojačamo kapacitete naše zajednice za uspešene kampanje sa svrhom, jer mi jesmo – Kampanje sa svrhom”, rekla je Tijana Adamov Ignjatović.

Pristunima se obratila i predsednica žirija Suzana Đorđević, direktorka Hemofarm Fondacije, ispred Tima počasnih selektora Festivala KAMPANJE SA SVRHOM 2024 koji je ove godine radio u sastavu:

  1. Marija Beslać, Direktorka za komunikaciju i partnerstva, Nordeus Fondacija
  2. Željka Ćirić Jakovljević, Head of Communication, UniCredit Bank Srbija
  3. Sonja Dragojević, Chief Collaboration Officer, New Startegy
  4. Nina Elezović, Corporate Affairs and Sustainability Director, Coca-Cola HBC Srbija
  5. Suzana Đorđević, Direktorka, Hemofarm Fondacija
  6. Thomas Kolster, Mr. Goodvertising, author, keynote speaker and post-purpose preacher
  7. Tijana Koprivica, Direktor održivog poslovanja, Delta holding
  8. Marko Maršićević, Osnivač, MARSH Creative Production
  9. Marija Mitrović, Direktor za program filantropije, Trag fondacija
  10. Dr Galjina Ognjanov, redovni profesor, Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu
  11. Tatjana Prokić, Osnivač, Centar za dobrobit porodice Happymamma
  12. Sanja Rajačić, Direktor odeljenja za interne komunikacije i društveno odgovorno poslovanje, Banca Intesa Beograd
  13. Jelena Šarenac, Direktor korporativnih komunikacija, Henkel Serbia i Henkel Adria
  14. Maja Vidaković, Savetnik za medije
  15. Dr Tamara Vlastelica, profesor na Fakultetu organizacionih nauka
  16. Dragana Živojnović, urednik, Redakcija ekološkog programa, Obrazovno-naučni program Rts

    Članovi žirija sa osnivačicom Kampanje sa svrhom

    Članovi žirija sa osnivačicom Kampanje sa svrhom

KAMPANJE SA SVRHOM podstiču kompanije da komunikacione ciljeve usklađuju sa interesima celoga društva kombinujući svoju svrhu poslovanja sa dobrobiti pojedinca i društva.

Podšrka Festivalu KAMPANJE SA SVRHOM ove godine stigla je od društveno odogovornih kompanija. Festival su podržali NLB Komercijalna banka kao Žuti sponzor, Coca Cola HBC Srbija, HENKEL Srbija, Grand Kafa i Yuhor.

Dobitnici Grand Prix Kampanje sa svrhom

Dobitnici Grand Prix Kampanje sa svrhom

Dobitnici Titule i statuete KAMPANJE SA SVRHOM SOCIAL GRAND PRIX 2024:

  1. „Zakuni se u zakon“ – Autonomni ženski centar, agencija McCann Beograd
  2. „Ne ostavljaj za kasnije“ – UNICEF Srbija, agencija Friday Finally
  3. „Pretnja je pretnja“ – ANEM, agencija New Moment New Ideas Company

    Dobitnici Titule i statuete KAMPANJE SA SVRHOM SOCIAL GRAND PRIX 2024

    Dobitnici Titule i statuete KAMPANJE SA SVRHOM SOCIAL GRAND PRIX 2024

 Dobitnici Titule i statuete KAMPANJE SA SVRHOM SOCIAL 2024:

  1. „Nema cenu“ – Mercator-S, agencija Kuća čuvarkuća
  2. „Dečji svet je veći od ekrana“ – Telekom Srbija, agencija Ovation BBDO
  3. „Reci NE za HPV“ – Merck Sharp & Dohme, agencija Influencers
  4. „Giving Friday“ – dm drogerie markt Srbija
  5. „Pokaži rispekt, reaguj na hejt“ – PepsiCo (Marbo Product) – Clipsy, agencija Propulsion
  6. „Hajde da imamo vremena za pregled“ – GRAND KAFA, Atlantic Grupa, agencija Luna TBWA
  7. „Prati suncokret“ – Dijamant, agencije Žiška i Right
  8. „Zajedno do solidarnijeg društva“, OTP banka u saradnji sa Srpskim filantropskim forumom i Trag fondacijom
  9. „Zdravo dvadesete“ – GALENIKA AD, agencija Chapter 4 PR
  10. „Okvir podrške“ – NLB Komercijalna banka ad, agencije Internaviti, Saaatchi&Saatchi, Represent
  11. „Učini dobro delo – doniraj za banku hrane Beograd“, Dijamant, agencija Polet communication group
  12. „Dr Gabor Mate na Balkanu“, Novak Đoković Fondacija, agencija Smart Vision
  13. „Svet pun srca je svet pun prilika“, NLB Komercijalna banka ad, agencije Saatchi&Saatchi i Represent

    Dobitnici Titule i statuete KAMPANJE SA SVRHOM GENDER GRAND PRIX 2024

    Dobitnici Titule i statuete KAMPANJE SA SVRHOM GENDER GRAND PRIX 2024

Dobitnici Titule i statuete KAMPANJE SA SVRHOM GENDER GRAND PRIX 2024:

  1. „1236 dana“ – Red communication, Milena Radulović
  2. „Da njeno ponovo bude njeno“ – Autonomni ženski centar, agencija Cheil Centrade Adriatic
  3. „Oglas bez predrasuda“ – Coca Cola HBC Srbija, agencija Creative Disorder Studio
  4. „Koliki je moj deo“, ŽUKO – Žensko udruženje kolubarskog okruga (uz podršku UN Women, act projekta i Nemačke razvojne saranje)

 

Dobitnici Titule i statuete KAMPANJE SA SVRHOM ECO GRAND PRIX 2024:

  1. „Jaffa kartica“, Jaffa Crvenka, agencija Popular – Polet communication group

Dobitnici Titule i statuete KAMPANJE SA SVRHOM ECO 2024:

  1. „Volim reku, a ti?“ Henkel Srbija
  2. „OTP village – gde cveta med“, OTP banka
  3. „Organic konkurs“, NLB Komercijalna banka ad, agencije Saatchi & Saatachi i Represent