Istraživanje „Izabran proizvod godine“ realizuje se sa ciljem da nagradi kompanije koje unose inovacije u oblastima marketinga i proizvodnje. Ove godine, na osnovu glasova potrošača, čak četiri Dijamant proizvoda osvojila su prestižnu nagradu.

Dijamant blagi kečap, jedan od najpoznatijih proizvoda kompanije, izdvojio se po pažljivo i kvalitetno odabranim sirovinama, koje su potrošači prepoznali i nagradili. Da je inovacija sastavni deo poslovne politike Dijamanta, dokaz je priznanje koje je dobio kečap bez dodatog šećera, po svom sastavu jedinstven na tržištu. Među nagrađenim proizvodima našli su se i Dijamant light – niskokalorični majonez, kao i majonez kulen iz linije „Ukusi tradicije“, koja se na tržištu pozicionirala kao kvalitetan spoj poznatog i novog.

„Priznanja koja dolaze od potrošača, jedino su i pravo merilo uspešnosti poslovanja kompanije i kvaliteta proizvoda, a na osnovu njihovog suda i mišljenja, koji se jako vrednuju u Dijamantu, kreiramo tržišnu ponudu. Izuzetno sam ponosan, što su čak četiri naša proizvoda nagrađena, jer uspeh svakog brenda pokazuje da je poslovni pravac koji sledimo ispravan. Osvojene nagrade će nam biti podstrek i motiv da nastavimo da pomeramo granice i još više ulažemo u proizvodne procese i kapacitete, a mi ćemo se kao i do sada potruditi da ostanemo prvi izbor potrošača u Srbiji“, izjavio je Filippos Nanopoulos, direktor marketinga i razvoja kompanije Dijamant.

Nagrada za proizvod godine dodeljuje se na osnovu glasova velikog broja potrošača putem nacionalno reprezentativne ankete, koju sprovodi istraživačka kompanija NielsenIQ. Nagrađeni proizvodi imaju pravo da pečat koriste u svojim marketinškim komunikacijama tokom jedne godine.