Effie Worldwide zvanično je obavestio da se pridružuje Ascentialovoj LIONS diviziji, u kojoj su već brendovi poput Cannes Lions International Festival of Creativity, WARC, Contagious i Acuity Pricing, navodi se u saopštenju za medije. Kako je najavljeno, Effie Worldwide će nakon završetka svih pravnih radnji biti transformisan u novu globalnu fondaciju pod nazivom The Effie LIONS Foundation. Fondacija će biti posvećena edukaciji, a preuzeće i postojeće neprofitne inicijative LIONS-a i omogućiti pristup određenim digitalnim proizvodima LIONS divizije, čime će se maksimalno reinvestirati u industriju.
Traci Alford, predsednica i CEO, Effie Worldwide, je tim povodom ukazala na značaj što pridruživanja LIONS-a: “Bliža saradnja između Effie-a, kao globalnog repera za marketinšku efikasnost i LIONS brendova je uzbudljiva perspektiva za industriju jer će nam mogućnost deljenja uvida i pronalaženja sinergija u našim podacima pomoći da jasno vidimo i prikažemo ulogu koju kreativnost igra u podsticanju marketinške efikasnosti. Zajedno ćemo moći bolje da razumemo ključne pokretače rasta i na kraju pomognemo svim biznisima da se razvijaju“, ocenila je Traci Alford.
Philip Thomas, CEO, Ascential, je naglasio da je udruživanje LIONS-a i Effie-a moćan dokaz činjenice da su efikasnost i kreativnost u marketingu neraskidivo povezani. “Sve uspešne kompanije znaju da kreativni, odnosno efektivni marketing podstiče rast. Ovo istorijsko partnerstvo će dopuniti uvide i informacije o marketinškoj i kreativnoj efikasnosti koje LIONS već nudi putem WARC-a, The Work-a i Contagious-a, pružajući marketinškim liderima širom sveta podatke i dokaze o doprinosu koji marketing daje biznisu. U međuvremenu, osnivanje The Effie LIONS Foundation, Inc. će edukovati i inspirisati našu industriju i dati mogućnost pristupa izvorima koji pomažu razvoj karijera“, rekao je Thomas.
LIONS i Effie su prepoznati kao najsnažniji standardi kreativnosti i marketinške efikasnosti. Očekuje se da će saradnja sa globalnim marketinškim i poslovnim zajednicama omogućiti demonstraciju da zaista efikasan i kreativan marketing predstavlja put ka rastu za sve organizacije. Novi savez ima potencijal da donese veliku vrednost industriji i predstavlja uzbudljivu perspektivu za budućnost.