
Najznačajniji rast prihoda od prodaje od 29,7 posto ostvaren je u Strateškom poslovnom području (SPP) Kafa
Beograd, 27. oktobar 2025. – Atlantic Grupa je u prvih devet meseci 2025. godine zabeležila prihod od prodaje u iznosu od 879,0 miliona evra, što u odnosu na isti period prošle godine predstavlja rast od 10,1 posto. Uprkos izvrsnim prodajnim rezultatima, profitabilnost je i dalje pod pritiskom izuzetno visokih troškova poslovanja pa je dobit pre kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) manja za 9,3 posto i iznosi 88,2 miliona evra, dok je neto dobit niža 27,6 posto i iznosi 32,3 miliona evra, navodi se u saopštenju za medije.
“Atlantic Grupa je u prvih devet meseci 2025. godine nastavila da ostvaruje snažan rast prihoda u gotovo svim poslovnim i distributivnim područjima i na svim ključnim tržištima. Uprkos izvrsnim prodajnim rezultatima, profitabilnost je i dalje pod snažnim pritiskom, prvenstveno zbog rekordno visokih cena sirove kafe i rasta cena kakaa, kao i kontinuiranih ulaganja u naše zaposlene, što je u skladu s našom dugoročnom strategijom razvoja i odgovornog poslovanja. Takođe, imenovanjem Mojce Domiter za članicu Uprave Atlantic Grupe zaduženu za područje ljudskih potencijala i kulture, jačamo fokus na ljude i kulturu kao temelj dugoročne održivosti. Uz snažan portfolio, nove proizvode i osnaženo vođstvo, nastavljamo da stabilno i odgovorno gradimo dalji rast”, istakao je predsednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.
Najveći doprinos rastu dali Kafa, Delikatesni namazi i Donat
Najznačajniji rast prihoda od prodaje od 29,7 posto ostvaren je u Strateškom poslovnom području (SPP) Kafa, a slede Donat s rastom od 14,5 posto i Delikatesni namazi s rastom od 11,7. Kafa je s udelom u ukupnom prihodu od 25,8 posto i najveća pojedinačna kategorija. Među strateškim distributivnim područjima (SDP) prednjače Srbija s rastom od 22,2 posto i Severna Makedonija s rastom od 14,4 posto, a značajan je rast ostvaren i na tržištima Bosne i Hercegovine i Nemačke. U ukupnoj prodaj naši brendovi čine 64,5 posto, apotekarsko poslovanje 8,7 posto, dok osnovni brendovi učestvuju s 26,8 posto prihoda od prodaje.
Fokus na ključne kategorije
U julu su poslovni kalendar obeležila dva događaja koja prate osnovni strateški smer Atlanic Grupe, a koji podrazumeva fokus na ključne kategorije poslovanja. Atlantic Droga Kolinska predala je Obavezujuću ponudu za kupovinu kompanije Osem d.o.o., koju je Prodavac (Miroslav Flisar) i prihvatio, a realizacija kupoprodaje uslovljena je odobrenjem slovenske Agencije za zaštitu konkurencije (AVK). Osem d.o.o. se bavi proizvodnjom i prodajom mesnih namaza i prerađevina, i u vlasništvu ima brend Kekec i proizvodnu lokaciju u Murskoj Soboti u Sloveniji. Osim toga, Atlantic Grupa je zaključila kupoprodajni ugovor prema kojem Marko Gross kao kupac preuzima društvo Montana Plus d.o.o. s brendom Montana, imovinom kompanije i svim zaposlenima, a saradnja s Atlanticom nastavlja se u vidu trgovinskog zastupanja u distribuciji i prodaji proizvoda.
Postignuća u području ljudskih potencijala i kulture
Atlantic Grupa je u prvih devet meseci 2025. godine ostvarila niz uspeha u području upravljanja ljudskim potencijalima. Poslednje dolazi sa HR konferencije poslovnog nedeljnika Lider u saradnji sa SELECTIO grupom, gdje je Atlantic Grupa dobila sertifikat Above and Beyond, koji se dodeljuje kompanijama koje kontinuirano postavljaju najviše standarde u ovom području. Atlantic je uz to i dobitnik sertifikata Equal Pay Champion, čime je potvrđena posvećenost osiguranju jednakih plata za jednak rad, te promovisanju zastupljenosti žena na upravljačkim pozicijama, koja u Atlanticu iznosi 53 posto. Na dodeli nagrada koju organizuje MojPosao.ba Atlantic je takođe proglašen za jednog od tri najbolja poslodavca u Bosni i Hercegovini. Konačno, Atlanticova Trade Akademija je na ovogodišnjoj konferenciji HR Days nagrađena zlatnim priznanjem za izuzetna postignuća edukativnog programa u kojem učestvuje više od 60 internih instruktora i preko 1400 polaznika, članova prodajne snage, navodi se u saopštenju za medije.









