Udruženje za tržišne komunikacije Srbije koje u ovoj godini baštini 65 godina postojanja, objavilo je Konkurs za tradicionalna godišnja Priznanja najuspešnijim agencijama, kompanijama i pojedincima.

Priznanja se dodeljuju za ostvarene radove u struci koji su nastali od 1. decembra 2024. do zaključenja ovogodišnjeg konkursa.

Nagrade se ove godine dodeljuju u 21 kategoriji, sa potkategorijama, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnija i najkreativnija rešenja u oblasti tržišnih komunikacija.

Dodela prestižnih priznanja, Grand Prix, Agencija godine, Oglašivač godine, nagrada Dragan Sakan, Vladimir Čeh, te niz priznanja za najkvalitetnija kreativna rešenja iz različitih oblasti marketinških aktivnosti) kao i prethodnih godina, biće upriličena na svečanosti povodom Dana UEPS-a, na kojoj će se obeležiti i šest ipo decenija trajanja  ovog strukovnog udruženja.

Tim povodom, ovogodišnji konkurs biće u znaku jubilarnog vizuelnog identiteta, koji je kreirao Vukašin Trajković, pobednik letnjeg konkursa za novi vizuelni identitet i kojim se tradicija izvrsno stavlja u funkciju budućeg razvoja i kvaliteta, saopštili su organizatori.

Prijave radova primaju se najkasnije do 29. novembra 2025. godine, a za rane prijave predviđeni su popusti. O uslovima ovogodišnjeg konkursa na https://ueps.org.rs/dan-uepsa/formular-za-prijavu-radova-za-priznanje-ueps-a-2025/