Autor: R. Nikolić

Dejan Pataki i Nemanja Živković na promociji svoje knjige “S LinkedInom na ti”, 13. maja 2025. u Beogradu
Dvojica zaljubljenika u LinkedIn platformu, autentični, otvoreni, iskreni, bez straha da će im neko “ukrasti biznis”, već naprotiv, u misiji da što više ljudi uključe u svet biznisa na LinkedInu – tako su se predstavili Dejan Pataki i Nemanja Živković, autori knjige “S LinkedInom na ti”, večeras (13. maj) u Beogradu, u novom hotelu Prezident Palace Belgrade na Dorćolu.
Promocija ove knjige, koja u dobroj meri sadrži instruktivne tekstove koje su oni već objavljivali, sadržala je i lične priče – mama, supruga, brat, prijatelji – koje su poslužile kao “case study” da potvrde značaj upotrebne vrednosti savremenih tehnologija i platrfomi. Naravno, jedne i najvažnije – LinkedIn!

Lazar Džamić, autor predgovora, na promociji knjige “S LinkedInom na ti” 13. maja 2025. u Beogradu
Lazar Džamić, autor predgovora, bio je specijalni gost na promociji, koji za LinkedIn kaže da je veoma zanimljiva platforma, pa iako smo upućeni na elektronske medije, pohvalno je što su se Pataki i Živković odlučili baš da štampaju knjigu.
“LinkedIn je vrlo specifična platforma, to je verovatno poslednja formatirana platforma koja nam je ostala. Sve druge platforme su ‘opšte prakse‘ a LinkedIn je fokusiran na biznis. I koliko god da ima svačega na LinkedIn-u, i dalje tu koncentracija dobrih informacija vezanih za biznis, za razvoj karijere i za stvaranje i korišćenje poslovnih veza. Kao i sve druge platforme u današnje vreme i LinkedIn platforma je počela malo da se razvodnjava. Ima i jedna cinična opaska koju sam saznao u Londonu da je LinkedIn ‘konfederacija onih kojima treba potvrda’. Ali, uprkos tom ciniznu, LinkedIn je neverovatno korisna platforma. To znam i iz ličnog iskustva, a i iz iskustva mojih kolega, prijatelja, klijenata”, rekao je Džamić na promociji knjige “S LinkedInom na ti”.
Džamić u pozitivnom smislu ističe da je to promocija sebe, promocija onoga što radimo i to, pre svega, kroz sadržaj. “Na LinkedIn-u dobar sadržaj može da napravi promenu, posebno kada je u pitanju firma. Posebno je dobar za male i srednje firme, da se stave na radar potencijalnih klijenata”, rekao je Džamić.
U predgovoru za ovo izdanje Dejana Patakija i Namanje Živkovića, Lazar Džamić piše:
“Zahvaljujući svom fokusu na biznis i karijeru, tamo gde LinkedIn funkcioniše dobro, tu je neprocenjiv; neki od najmudrijih, najstručnijih, najpametnijih i najiskusnijih ljudi u bilo kojoj oblasti biznisa su na ovoj platformi, i momenat kada pronađemo nekog od njih je zaista transformativan”.
Autori knjige Pataki i Živković dali su svoj doprinos na promociji iznošenjem ličnih iskustava, primera, saveta. Interesovanje prisutnih je bilo veliko, kao i uvek kada u atmosferi postoji otvoren pristup temi, bez trikova i foliraže.
Zato su u predgovoru svog prvenca “S LinkedInom na ti”, koji je objavila firma Solvion Vladimira Veličkovića, autori napisali:
“Ova knjiga nije samo zbirka saveta. Ona je vodič kako da u stvarnom svetu primenite princip autentičnosti, izgradnje poverenja i strateške upotrebe LinkedIn-a da biste postigli dugoračan uspeh. Ako smo mi uspeli da izgradimo brendove i postignemo rezultate, sigurni smo da i vi možete” – poruka je kojom vas Dejan Pataki i Nemanja Živković vode u LinkedIn svet.