Roman Kratohvil, Managing Partner CE Industries i CEO Beohemija: Poruka koju hoćemo da pošaljemo je da Beohemija nije firma, to je familija

Roman Kratohvil, Managing Partner CE Industries i CEO Beohemija: Poruka koju hoćemo da pošaljemo je da Beohemija nije firma, to je familija

Kompanija Beohemija, proizvođač deterdženata i proizvoda kućne hemije, koja posluje u okviru češke grupacije CE Industries, obeležila je 30 godina poslovanja. Uz prisustvo predstavnika kompanije, partnera, distributera, saradnika i medija, Beohemija je svečano označila ulazak u četvrtu deceniju rada.

“Trideset godina nije samo jubilej, to je i priča o istrajnosti, poverenju i stalnom razvoju. Kao deo holdinga CE Industries, Beohemija je važan regionalni igrač u FMCG industriji, prepoznatljiv po kvalitetu proizvoda i posvećenosti potrošačima. Iza nas su brojni izazovi koji su nas učinili još jačim. Naš uspeh ne bi bio moguć bez podrške potrošača, distributera i dobavljača sa kojima negujemo partnerske odnose. Jubilej je prilika i da postavimo temelje za još uspešniju budućnost i da ekskluzivno predstavimo našu himnu, jer ono što mislimo i u srcima nosimo. Poruka koju hoćemo da pošaljemo je da Beohemija nije firma, to je familija”, rekao je Roman Kratohvil (Kratochvil), Managing Partner CE Industries i CEO Beohemija.

Kompanija na tržištu Srbije posluje već pune tri decenije, a od 2021. deo je češkog investicionog fonda CE Industries. Najprepoznatljivija je po svojim proizvodima DUEL deterdžentu i DUEL omekšivaču za veš. Od samog početka poslovanja Beohemija je posvećena kvalitetu proizvoda i zadovoljstvu svojih kupaca, a važan segment predstavlja društveno-odgovorno poslovanje.

“Beohemija aktivno učestvuje i u društveno-odgovornim (CSR) aktivnostima i podržava lokalne zajednice kroz projekte koje realizuje u saradnji sa organizacijama civilnog društva. Kontinuirano doniramo proizvode ugroženim kategorijama društva, a dodatno se doniraju i novčana sredstva od kupovine svakog prodatog Duel tečnog deterdženta. Te donacije su podrška samohranim majkama u Srbiji, a usmerene su i na osnaživanje univerzitetskog obrazovanja najuspešnijih studetkinja iz Bosne i Hercegovine”, rekao je Kratohvil.

U svom poslovanju Beohemija aktivno primenjuje ekološke prakse – smanjenje upotrebe plastike i emisija CO2, kao i razvoj proizvoda sa sirovinama iz obnovljivih izvora. U planu je plasiranje zelene, eco-friendly linije koja će dodatno doprineti održivom razvoju.”Usmereni smo na upotrebu sirovina održivog porekla, reciklabilnu ambalažu i tehnologije koje štede energiju i predano radimo na razvoju inovativnih proizvoda”, kaže Kratohvil.

Svoje proizvode Beohemija trenutno izvozi na tržišta 20 zemalja i ima organizovanu distribuciju na 12 tržišta regiona i Evrope. Cilj kompanije je dodatno jačanje pozicije na globalnom tržištu kroz inovativne proizvode, održivu proizvodnju i strateško širenje prisutnosti. Posvećenost kvalitetu, inovacijama i zadovoljstvu potrošača osnov je poslovanja kompanije Beohemija.

Kratohvil Srbiju vidi kao važnu bazu za širenje na nova tržišta, a Beograd smatra centrom ekonomskih i političkih inicijativa za ceo region. “Srbija je međunarodno prepoznata kao država Zapadnog Balkana koja ima poseban značaj za saradnju i dalji napredak regiona. Mnoge inicijative koje su važne za region kreirane su upravo u Beogradu”, kaže on i dodaje da će održivi razvoj ostati u centru strategije poslovanja Beohemije.