Na sajmu turizma u Istanbulu EMITT, vlada veliko interesovanje za saradnju sa turističkom privredom Beograda i Srbije, saopštila je Turistička organizacija Beograda. Na sajmu je dvadeset pet izlagača, turističkih agencija i hotela, među kojima i oni koji pripadaju segmentu više kategorije, dogovaralo poslove sa inostranim turoperatorima, sa agecijama i potencijalnim partnerima. Na ovom sajmu, turističke agencije i hotelijeri iz Srbije, nastupaju zajedno sa Er Srbijom, Privrednim komorama Srbije i Vojvodine, i turističkim organizacijama Srbije, Niša, Novog Pazara i Kraljeva, a svi zajedno nastupaju pod okriljem TOB.
„Veliko interesovanje privrede potvrda je značaja turskog tržišta za našu zemlju, i to ne samo u oblasti turizma već ukupne privredne i ekonomske razmene. Predstavljanje segmenta više kategorije govori o kvalitetu ukupne ponude Beograda i poziciji koju zauzima na međunarodnom planu.“, rekao je Miodrag Popović, direktor TOB.
Po svečanom otvaranju sajma, štand naše zemlje posetila je visoka delegacija Ministarstva za kulturu i turizam Republike Turske sa predstavnicima kancelarije gradonačelnika Istanbula, koju su dočekali Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije i Miodrag Popović, direktor TOB. Štand je posetio i konzul žeran Generalnog konzulata Republike Srbije u Istanbulu, Ivan Lorencin, sa saradnicima, istakavši ovom prilikom značaj podrške i saradnje svih institucija.
Veliku pažnju posetilaca i medija privukao je dolazak Ivane Sert, velike medijske zvezde u Turskoj našeg porekla, koja je pre dve godine u Ankari proglašena za zvaničnog promotera Beograda u Turskoj. Kao autor i voditelj brojnih emisija na televizijama u Turskoj i Azerbejdžanu, miljenik je publike sa turskog govornog područja i, sa oko tri miliona pratilaca na društvenim mrežama, osoba od velikog uticaja na teme turizma, stila života i putovanja.
Kako je u 2024. godini planirana promotivna kampanja u saradnji sa influenserima iz Turske, štand Beograda bio je i mesto susreta sa poznatim influenserima za koje će u narednom periodu biti organizovano studijsko putovanje u našu zemlju. Onlajn kampanja je u prethodnom periodu dala izuzetno dobre rezultate budući da su priče i fotografije Beograda koje su do sada objavljivali influenseri dosegli milionske preglede i jedan su od najmoćnijih kanala promocije destinacije.
Od važnijih sastanaka, izdvaja se najavljena poseta gradonačelnika Izmira Beogradskom sajmu turizma, a narednih dana biće održan sastanak sa Turističkom organizacijom Azerbejdžana na kom će biti razgovarano o daljim koracima u otvaranju ovog tržišta, novog za Beograd i Srbiju, saopštila je Turistička organizacija Beograda.