U Beogradu su 20.11.2023. proglašene najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji, kojima su pripale titule: Kampanje sa svrhom 2023. – saopštio je Festival KAMPANJE SA SVRHOM. Festival je ove godine održavan treći put, a prvi put su dodeljene nagrade u još dve kategorije: ECO i SOCIAL. Osnivačica Festivala KAMPANJE SA SVRHOM i UG Žute Patalone Tijana Adamov Ignjatović je istakla da je važno da se što više kompanija opredeli za društveno odgovornu komunikaciju, ali i da nagrade dobiju oni koji su to zaslužili. O dodeli priznanja KAMPANJE SA SVRHOM odlučivao je tim od 14 počasnih selektora iz ove oblasti. U ime Tima počasnih selektora, prisutnima se obratila Jelena Šarenac, Direktorka korporativnih komunikacija, Henkel Serbia i Henkel Adria, koja je i predsedavala žirijem.

Najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji 2022/23,  dobitnici statuete i titule KAMPANJE SA SVRHOM SOCIAL GRAND PRIX 2023 su:

  1. Kampanja «Hoćeš da menjamo mesta, pomeri se sa mesta», LIDL Srbija, agencije RED COMMUNICATION i SIVO
  2. Kampanja «Najvažnija neobjavljena vest», ANEM, agencija NEW MOMENT NEW IDEAS COMPANY
  3. Kampanja «Najvažniji poziv u životu», HEMOFARM FONDACIJA, agencija JAZAVAC I UTORAK

Dobitnici statuete i titule KAMPANJE SA SVRHOM SOCIAL 2023 su:

  1. «HAJDE DA IMAMO VREMENA ZA PREGLED», GRAND KAFA, agencija LUNA TBWA
  2. «KAKO SI, ALI STARNO», UNICEF Srbija, agencija OVATION BBDO
  3. «KRAJ ŠKOLE», NEDELJNIK, agencija NEW MOMENT NEW IDEAS COMPANY
  4. «PREGLEDAJ SE MENI ZA LJUBAV», ŽENSKI CENTAR MILICA, agencija McCANN Beograd
  5. «POSAO PO MERI», realizovala Fondacija Ana i Vlade Divac, uz agenciju Block&Roll, pod pokroviteljstvom USAID-a.
  6. «ZDRAVO DVADESETE 2023», GALENIKA, agencija CHAPTER4 PR
  7. «DA SE NOVE NADE RODE», kompanija NIS
  8. «#LicaOvogGrada za koja će se tek čuti», ALMA QUATTRO, agencija FRIDAY FINALLY
  9. «Doniraj kroz aplikaciju», BANCA INTESA, agencija MEDIA S SMVG
  10. «VREME NE LEČI», SMA Srbija Udruženje obolelih od spinalne mišične atrofije, agencija HOMEPAGE
  11. «DIGITALNA EKSPEDICIJA», MINISTARSTVO INFORMISANJA I TELEKOMUNIKACIJA, agencija PROPULSION
  12. «ŽIVOT TRAŽI HITNU POMOĆ», POKRET PRAVO NA ŽIVOT – MERI, agencija KONTAKTA PR i CRTA
  13. «VLASINA. ČISTA LJUBAV», COCA-COLA HBC Srbija, agencije NEW MEDIA TEAM, Fullhouse Ogilvy i New Moment New Ideas Company
  14. «THE HUMAN SAFETY NET», GENERALI OSIGURANJE, agencija Words&Angels i partneri Novak Đoković Fondacija
  15. «Mladi poslastičar», DIJAMANT, agencija RIGHT
  16. «NLB Organic» NBL KOMERCIJALNA BANKA, agencije Saatchi&Saatchi i Represent)

Najbolje ECO društveno odgovorne kampanje u Srbiji 2022/23, dobitnici statuete i titule KAMPANJE SA SVRHOM ECO GRAND PRIX 2023 su:

1.«YETTEL.100% ZELENA MREŽA» YETTEL SRBIJA, agencija New Moment New Ideas Company

2 «EARTH DAY», IKEA SRBIJA

3 «GENERATOR LAB», OTP BANKA

Dobitnici statuete i titule KAMPANJE SA SVRHOM ECO 2023 su:

  1. «PLUS ZA NAŠU PLANETU», PEPSICO SRBIJA, agencija CHAPTER4 PR (OVATION BBDO i ESTRELLA)
  2. «NI 1% PIJAĆE VODE», WWF ADRIA, agencija RED COMMUNCIATON
  3. «RECIKLAŽOM ZA ČISTIJI POŽAREVAC», SEKOPAK & BAMBI
  4. «ZASADI DRVO» WMG (i DM DROGERIE MARKT)
  5. «OKVIR PODRŠKE», NLB KOMERCIJALNA BANKA, agencije INTERNAVITI (Saatchi&Saatchi, Represent)
  6. «PROizvedi ENERGIJU», PROCREDIT BANK Srbija u saradnji sa NATIONAL GEOGRAPHIC Srbija (WMG)
  7. «RECIKLOPEDIJA» MERCATOR S – ZOO AGENCIJA (Pioniri communicaion)
  8. «Umetnost bira da reciklira», BANCA INTESA, agencija EXECUTIVE GROUP

Prijatelji ovogodišnjeg izdanja Kampanje sa svrhom su kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Banka Intesa.