
Forbes Srbija drugi rođendan obeležava kao premium poslovni medij sa snažnim regionalnim uticajem i pozicijom jednog od ključnih izvora informacija, ne samo za poslovnu zajednicu, već za celokupnu javnost, navodi se u saopštenju.
Samo dve godine nakon pokretanja regionalnih izdanja u Srbiji, Sloveniji, Hrvatskoj, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini, Forbes je postao nezaobilazna referenca za sve koji donose poslovne odluke okupljajući lidere, menadžere i preduzetnike kroz dnevne analize, ekskluzivne priče i događaje od međunarodnog značaja. Sa 1,5 miliona prosečnih mesečnih korisnika u 2025. godini i više od 20% reacha na reagionalnom nivou, Forbes Adria potvrđuje svoju poziciju najuticajnijeg poslovnog medijskog brenda u regionu.
„Raduje me što je druga godina bila još uspešnija od prve. Bili smo na visini zadatka u praćenju najvažnijih ekonomskih priča i afera, dodatno osvetljavajući ulogu istraživačkog novinarstva i značaj nezavisnih medija u Srbiji. Uspeh je tim veći jer radimo na najizazovnijem medijskom i političkom tržištu u regionu. I kada su sva vrata zatvorena, uspevamo da dođemo do informacija. U uspeh ubrajam i to što i dalje ne dozvoljavamo da nas reka nosi — ne padamo u klikbejt zamke, niti prepisujemo od drugih”, istakao je urednik Forbes Srbija Ivan Radak.
Forbes Srbija ostvario je rast publike od 48% u prvom kvartalu 2025. godine, proširivši svoj reach na 29% na nivou cele zemlje. Serijal istraživačkih priča o uzrocima pada nadstrešnice na železničkoj stanici u Novom Sadu dodatno je ojačao poverenje publike u Forbes kao izvor informacija relevantan, ne samo za poslovnu zajednicu, već i za celokupnu javnost. Upravo za rad na ovom serijalu, urednik Forbes Srbija dobio je specijalnu nagradu Nezavisnog udruženja novinara Srbije.
Poseban uspeh ostvario je i Forbes Magazin, prva televizijska emisija u okviru bilo kog Forbes izdanja u svetu. Emisija je postala prepoznatljiva po dinamičnom formatu i relevantnim sadržajima, donoseći publici inspirativne intervjue sa najuspešnijim menadžerima i preduzetnicima iz Srbije. Na nedeljnom nivou, emisija nam donosi pregled najvažnijih vesti iz sveta novih tehnologija, veštačke inteligencije i globalnih inovacija.
U drugoj godini poslovanja, Forbes je organizovao i drugi Power Women’s Summit u Beogradu. Više od 450 žena okupilo se na događaju koji je otvorio važna pitanja i ponudio konkretna znanja — od razbijanja tabua o mentalnom zdravlju, preko redefinisanja liderstva u eri veštačke inteligencije, do promišljanja dugovečnosti i važnosti prevencije raka dojke. Summit je i ove godine potvrdio svoj status jednog od najdinamičnijih regionalnih događaja, stvarajući prostor gde se žene povezuju.
Sa samo dve godine iza nas, već smo pokazali kako izgleda kada kvalitet, integritet i hrabro novinarstvo idu rame uz rame. Nastavljamo da rastemo, da postavljamo standarde i da gradimo medij koji menja tržište — odlučnije, ambicioznije i snažnije nego ikad, navedeno je u saopštenju za javnost.








