(Foto: Nikić, Mokrogorska)

(Foto: Nikić, Mokrogorska)

“Uvek slušam svoju intuiciju. Uradim ono što mi nalaže moj unutrašnji osećaj. Do sada sam imala više raskršća u životu, ali kad je reč o mom profesionalnom putu, pomenuću samo dve situacije: kada sam odlučila, pre dvadesetak godina, da ne odem u Čikago da tamo živim i kada sam početkom 2022. godine napustila Radio televiziju Srbije. Moj osećaj mi je govorio, u oba slučaja, da moram tako da uradim…“.

Vesna Damjanić, sada glavna i odgovorna urednica, Bloomberg Adria TV, sažela je u 15-tak minuta svoju životnu i poslovnu priču na Prolećnom Vivaldi forumu (održanom od 22.-24.marta, Mokrogorska poslovna škola), u razgovorima koji su vođeni u okviru teme „Šta je sledeća velika prilika“. Rođena u malom selu pored Šibenika, Vesna Damjanić je bila u izbegličkoj koloni Srba u vreme Oluje, u avgustu 1995. godine, a potom je u Beogradu završila gimnaziju, pa Fakultet političkih nauka i počela da radi kao novinar. No, tada je bila spremna sva dokumentacija za odlazak kompletne njene porodice – roditelji i braća – u Ameriku, u Čikago.

„Dokumenta su bila spremna, ali sam mojoj porodici rekla – ne mogu da idem sa vama. Moje mesto je ovde, u Srbiji, u novinarstvu želim da gradim karijeru. Mnogo sam napora uložila do sada. Sebe samo vidim ovde, i to u novinarstvu”, ispričala je Vesna o svojim prelomnim životnim trenucima.

Sledeći momenat se dogodio početkom prošle godine kada je, posle 14 godina uspešnog rada na RTS-u i ostvarene zavidne karijere, odlučila da napusti javni servis i uđe u novi poslovni poduhvat: formiranje redakcije Bloomberg Adria TV za čitav region i pet država: Srbija, BiH, Hrvatska, Slovenija i Severna Makedonija. “Pitali su me urednici zašto odlazim sa RTS-a, sa javnog servisa i milionskog gledališta, ali mi je moj osećaj govorio da imam novu, veliku priliku”.

U Bloombergu – svetskom brendu za poslovnu televiziju, Vesna Damjanić je istovremeno videla i mogućnost da ceo naš region – Adria postane vidljiviji u biznis svetu. “Formirala sam timove saradnika, učim se menadžerskom poslu u hodu, nekad sam zadovoljna onim što uradimo, a nekad se nerviram… Ali moj osećaj me ne vara. A sada imam osećaj da mogu da uspem”, ispričala je Vesna Damjanić.

Novo iskustvo rada u Bloomberg Adriji otvorilo je i nova saznanja:

“Pred televizijom je novi razvojni put. Mi, koji radimo na televiziji, moraćemo doći k vama sa sadržajem; moramo doći na one uređaje i u ono vreme koje vama odgovara. To je digitalna strategija kojoj se okrećemo: da dođemo do vas u trenutku kada vama odgovora. Da uveče, posle ispunjenog radnog dana, u 40 minuta dobijete sve informacije iz sveta i iz regiona, na jednom mestu – da sve imate na digitalnoj platformi servirano”, objasnila je Vesna Damjanić, uz poruku:

“Uživam u poslu i rastem sa Bloomberg Adria timom”.

R. Nikolić