Central Point Adria rezultat je dugogodišnje saradnje između agencija Olaf&McAteer i Dialog komunikacije
Beograd/Srbija, Zagreb/Hrvatska, 22. novembra 2022 – Agencije Olaf&McAteer iz Beograda i Dialog komunikacije iz Zagreba lansirale su novi brend na regionalnom komunikacionom tržištu pod nazivom Central Point Adria.
Central Point Adria predstavlja regionalni hub za pružanje usluga komunikacionog menadžmenta u Adriatic regiji i pokriva, osim Srbije i Hrvatske, još šest tržišta – Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu, Crnu Goru, Kosovo*, Severnu Makedoniju i Albaniju. Klijentima omogućava dubinski uvid u regionalna tržišta, kombinovani know-how agencija i mogućnost optimizacije resursa, a radi na SPOC (Single Point Of Contact) principu. To znači da klijenti, u skladu sa sopstvenom organizacionom šemom, biraju hoće li vođenje komunikacije u regiji prepustiti timovima u Beogradu ili Zagrebu.
Ljiljana Boljanović, direktorka agencije Olaf&McAteer je tim povodom ocenila da je više od 15 godina saradnje na sličnim projektima pomoglo u prepoznavanju šta je regionalnim klijentima potrebno: “Oni žele da njihovi komunikacioni projekti u Adriatic regiji budu efikasni u pogledu kapaciteta i resursa, bolje koordinirani, s dodatom vrednošću koja proizilazi iz sinergije uigranih timova u Zagrebu i Beogradu. Prednost naše platforme je ne samo u odličnom poznavanju prilika na ovom području, već i u velikom broju komunikacionih kilometara koje smo prešli zajedno sa drugim partnerima u regiji. Dakle, umesto da klijenti traže pet ili šest agencija u regiji, angažujući jednu dobijaju mrežu kojom se upravlja iz jednog centra. Central Point Adria samo daje okvir onom što već radimo duže od jedne decenije. Zato smo – ready to go – odmah.“
Marina Čulić Fischer, direktorka agencije Dialog komunikacije je istakla zadovoljstvo što je dugogodišnje partnerstvo s kolegama i prijateljima iz Olafa preneto u saradnju koja će, i agencijama i klijentima, pružiti mogućnost daljeg razvoja i napretka: “Vidimo veliki potencijal u regionalnom povezivanju. Central Point Adria predstavlja priliku za efikasniju komunikaciju naših partnera i otvara niz novih poslovnih mogućnosti”, ocenila je Marina Čulić Fischer.