MOL Fresh Corner ove godine proslavlja svoj 10. rođendan. Od pokretanja ovog koncepta 2015. godine, cilj MOL Grupe bio je da podigne ugostiteljstvo na servisnim stanicama na viši nivo i da pruži jedinstveno gastronomsko iskustvo kako putnicima, tako i lokalnim kupcima, saopštila je ta kompanija.
Tokom protekle decenije, Fresh Corner je izrastao u jedan od vodećih maloprodajnih lanaca u Evropi, sa više od 1.300 prodavnica koje danas opslužuju kupce, navodi se u saopštenju za medije.
Tokom 2024. godine, u okviru cele MOL Fresh Corner mreže, prodato je ukupno 65 miliona šoljica kafe, što je više od dve šoljice kafe svake sekunde. Kafa je postala omiljena i među kupcima u Srbiji što nam potvrđuje i podatak da na novu MOL stanicu na auto-putu po svoju šoljicu kafe svrati čak preko 400 kupaca.
Kada je reč o drugom prepoznatljivom Fresh Corner proizvodu, samo prošle godine je na nivou cele MOL mreže konzumirano čak 43 miliona hot dogova. Kada bi se svi hot dogovi poređali jedan do drugog, protezali bi se od Trga heroja u Budimpešti do Central Parka u Njujorku. U Srbiji, takođe, imamo ljubitelje hot-doga, na putu ka inostranstvu, na MOL stanici kod graničnog prelaza je u samo jednom danu prodato preko 800 hot-dogova, navedeno je u saopštenju za medije.
„Fresh Corner nije samo priča o uspešnom brendu koji smo razvijali proteklih deset godina, već i dokaz promene načina razmišljanja koje transformiše MOL iz tradicionalnog prodavca goriva u pružaoca usluga koji odgovara na potrebe mobilnosti i potrošača budućnosti“, rekao je Peter Ratatič, izvršni potpredsednik za potrošačke usluge u MOL Grupi.
Prvi Fresh Corner startovao u Mađarskoj
Pre deset godina otvoren je prvi Fresh Corner u Mađarskoj, čime je započelo novo poglavlje u svetu brze ishrane za ljude u pokretu. Od tada, Fresh Corner neprestano napreduje: već 2016. godine broj prodatih šoljica kafe kroz mrežu dostigao je 40 miliona godišnje. U 2018. godini, 500 Fresh Corner objekata dočekivalo je putnike u devet različitih zemalja. Broj prodatih hot dogova dostigao je 10 miliona 2020. godine, a 1.000. Fresh Corner prodavnica otvorena je već 2021. godine. U 2022. godini kompanija je pokrenula jedinstveni program lojalnosti pod nazivom MOL Move, čiju popularnost najbolje potvrđuje činjenica da se već više od pet miliona korisnika registrovalo. Samo u Srbiji se danas više od 30 odsto celokupne prodaje odvija kroz MOL Move.
Podatak da je samo u Srbiji do sada popijeno preko deset miliona Fresh Corner kafa, svedoči o rastućem poverenju potrošača koje dodatno podstaknuto lansiranjem novog blenda koji se sada koristi u svih 10 zemalja članica MOL Grupe. Reč je o pažljivo osmišljenoj mešavini arabike i robuste, dok u ponudi postoji i varijanta sa 100% arabikom poreklom iz Brazila, za ljubitelje blažeg i aromatičnijeg ukusa.
U želji da kontinuirano obogaćuje svoju ponudu, iz kompanije MOL su prošle godine proširili hot dog asortiman uvođenjem kobasice u XXL veličine, koje su domaće proizvodnje i odlikuju se visokim sadržajem mesa, i do preko 90%, što garantuje vrhunski kvalitet, navodi se u saopštenju za medije.
MOL i gastronomija
„Veza MOL-a sa gastronomijom nije nova: Prvi korak ka kvalitetnoj gastronomiji napravili smo pokretanjem lanca Fresh Corner kafića, koji ove godine slavi svoju 10. godišnjicu. U našim Fresh Corner prodavnicama svakodnevno se trudimo da boravak naših kupaca učinimo posebnim, nudeći sveže pekarske proizvode, visokokvalitetnu 100% brazilsku Arabika kafu i mešavine Arabike i Robuste, kao i omiljene hot dogove iz regiona i izuzetnu uslugu. Povodom 10. godišnjice, MOL tokom cele godine pokreće posebne aktivnosti za kupce, kako bi jedinstveno Fresh Corner gastronomsko iskustvo približio i onima koji su do sada bili skeptični,“ izjavila je Biljana Mališić Jut, direktorka maloprodaje u MOL Serbia.
Posebna iznenađenja povodom 10. godišnjice
Kako se ističe u saopštenju za medije, kupce Fresh Corner-a tokom cele godine očekuju razna iznenađenja. Svakog meseca korisnici programa lojalnosti imaju priliku da zavrte virtuelni točak sreće i osvoje neki od Fresh corner proizvoda. U skladu sa strategijom MOL Grupe „SHAPE TOMORROW“, cilj Fresh Corner-a je da još više približi kompaniju potrošačima i pruži usluge koje odgovaraju stvarnim potrebama. Fresh Corner će nastaviti da se razvija i jača svoju vodeću poziciju na tržištu u regionu.