Edukativni deo platforme KAMPANJE SA SVRHOM – WARM UP – ove godine ide korak dalje: razotkriva poigravanje sa društveno odgovornom komunikacijom -GREENWASHING – i nudi rešenja za transformaciju. Predavači su autorka i guru digitalnog marketinga Marie-Alice Boyé i kreativni direktor Milan Janić, autor jedinstvene neuro CSR studije. Kako najavljuju organizatori (Inicijativa Žute pantalone) odgovore će dati i Žejko Gajić, Compliance Manager, Banca Intesa. On će predstaviti verodostojni uvid u najnoviju regulativu i očekivanja od svih tržišnih aktera. Uz konkretne primere iz prakse, saznaće se kako banke, kao katalizatori promena, utiču na suštinsku, širu primenu ESG principa na tržištu.
Cilj nam ostaje ojačavanje lokalnih kapaciteta za stvaranje USAGLAŠENOG, ETIČNOG, EFIKASNOG i ODGOVORNOG POSLOVANJA uz pomoć jedinstvenih metodologija međunarodnih eksperata i kredibilnih informacija sa našeg tržišta – ističu organizatori.
Predavači će biti Marie-Alice Boyé, Milan Janjić i Željko Gajić.
MARIE-ALICE BOYÉ – guru digitalnog marketinga
Marie-Alice Boyé više od 20 godina savetuje kompanije za strategije novog doba i strategije orijentisane ka potrošaču , digitalni marketing, digitalnu transformaciju, inovacije i CSR.
Francusko-irskog porekla, Marie-Alice sarađuje sa organizacijama širom sveta, posebno na Afričkom kontinentu gde je i živela 3 godine (Gana).
Ljudi su i centar i predmet njenog pristupa. Otuda je prirodno razvila interes za društvena i ekološka pitanja (Institut za željenu budućnost – Laboratorija br. 26, Klimatska freska). Takođe je učestvovala u različitim Future Design eksperimentima: design fiction, kolektivna inteligencija, itd.
Pomaže da se kompleksni koncepti učine jednostavnim što smatra veoma važnim.
Autorka je popularne knjige «Digitalni marketing za početnike u 50 osnovnih koncepata » na francuskom, čije je drugo izdanje upravo izašlo iz štampe januara 2025. godine.
Ona je takođe autor knjige “Tabele sa alatkama za veb marketing” (Eyrolles – 2015), dobitnika Hub Award iste godine.
MILAN JANIĆ – kreativni direktor
Milan Janić je kreativni direktor koji vođen dizajnom vrednuje koncepte i ideje, a ne samo izvođenje. Njegova ekspertiza pokriva zdravstveni marketing, održivost, future thinking. Bio je na pozicijama vodećeg kreativca u agencijama Lamtar, Leo Burnett Paris, Publicis Health France, i Havas Life Paris, gde je vodio globalne kampanje za brendove poput 3M Healthcare, Amgen, Galderma, IPSEN, Vichy Laboratoires, La Roche-Posay, Sanofi… kao i za ikonične brendove hotelijerstva: Hilton, Longines, Radisson, Marriott, Park Hyatt, Pullman, Jewelmer… čime je stekao značajan uvid u kreiranje poruka koje povezuju različite ciljne publike.
Moždani udar koji je privremeno uticao na njegove kognitivne sposobnosti prosvetlio je Milana kako mozak funkcioniše – ili ne funkcioniše — i ponovo probudio strast za korišćenje vizuelne komunikacije u kreiranju pozitivnih promena u ponašanju. Taj put ga je odveo do Laboratorije br. 26 na “Institutu za željenu budućnost” – program koji gledajući u budućnost vodi polaznike u prevazilaženje neizvesnosti 2040. godine. To iskustvo ga je opremilo predviđanjem i inovativnim sredstvom koje sada oblikuje Milanov strateški i uticajni storytelling.
Na koje dostignuće je najviše ponosan? Njegova NEUROcsr pionirska studija publikovana je u “Sustainability Journal” i “The Journal of Consumer Behaviour”. Ovo istraživanje pokazuje kako poruke mogu da inspirišu promenu na neurološkom nivou. Radi se o tome da ljudi osete nešto što će ih pokrenuti da deluju.
Kao koosnivač Goodbra(i)nd, Milan vodi grupu kreativaca, naučnika i stratega posvećenu stvaranju ekološki osvešćene komunikacije prilagođene našem mozgu. Goodbra(i)nd ima jedinstvenu metodologiju zasnovanu na neurološkom modelu koja poštuje i naš mozak i našu planetu, koristeći neuronauku da kreira poruke koje ostavljaju trajan uticaj.
Milan je koosnivač i Futurons, interdisciplinarne grupe koja predviđa različite budućnosti i inspiriše zajedničku akciju na ponovonom promišljanju puta kojim idemo. Veruje da komunikacija nije samo poruka, već i iskra promene. I on pomaže da se ta iskra zapali tako što podučava neuro-dizajn i odgovornu komunikaciju.
U saradnji sa nevladinim organizacijama, projektima društvenog uticaja i jasnom težnjom da se oblikuje poželjnija budućnost, Milanova misija je jasna: kreiranje ideje koje prijaju našem mozgu a pomažu da zamislimo i stvorimo budućnost kojoj vredi težiti.
ŽELKO GAJIĆ – Compliance ManagerBanca Intesa Beograd
Compliance Manager, Compliance Office, Banca Intesa Beograd (od 2017.godine)
Polje delovanja: Regulatorni i reputacioni risk management
Pre toga je obavljao funkciju Deputy Head, Compliance & AML Department
Polje delovanja: Regulatorni i reputacioni risk management, AML i CFT
Zvanje Diplomiranog pravnika stekao je na Pravnom fakultetu u Beogradu. Preko 30 godina iskustva sticao je u Nacionalnoj Štedionici, Narodnoj banci Srbije, Beogradskoj banci i administraciji Grada Beogradu, a 2004. godine se priključio timu Banca Intesa.