Jedan od najpoznatijih svetskih brendova čokolade, Milka, ove jeseni pomera granice i svojim potrošačima predstavlja unapređenu recepturu, osveženi dizajn pakovanja i novi izgled svojih nežnih kockica, saopštila je kompanija Mondelēz International, u čijem je portfoliju i brend Milka.

Od prve čokolade napravljene davne 1901. godine, pa sve do danas, brend je ostao veran svojoj misiji korišćenja kvalitetnih sastojaka, širenju nežnosti ali i osluškivanju potreba i želja svojih potrošača. Upravo u skladu sa tim idejama, stvorena je i nova, najnežnija Milka do sada, koja je već dostupna potrošačima u Srbiji i širom Evrope. Uz veći udeo kakaa i kakao putera, nova receptura poznate čokolade donosi još kremastiju teksturu i čokoladniji ukus. Osim toga, prepoznatljive kockice Milka čokolade su sada zaobljenije, što dokazano poboljšava doživljaj prilikom konzumacije proizvoda i doprinosi još intenzivnijem osećaju topljenja čokolade u ustima. Zatim, poznata ljubičasta kravica koja je simbol brenda, po prvi put se, osim na ambalaži, pojavljuje i na jednoj od kockica čokolade, u još modernijem je izdanju. Osveženom dizajnu, doprinelo je i isticanje logotipa „Cocoa Life“ programa održivog uzgoja kakaa, koji je dobio svoje zasluženo mesto na prednjem delu pakovanja.

„Od svog nastanka, pre više od 120 godina, širenje nežnosti je u srcu Milka brenda. Znamo da je ukus ono što ljubitelje čokolade opredeljuje kada je biraju, a kada znate da je vaš proizvod omiljen među potrošačima, oni postaju glavni pokretač poslovanja i motivišu vas da budete bolji.”, izjavila je Una Lučić, brend menadžerka za Milka tabletne čokolade za tržišta istočnog Jadrana u kompaniji Mondelēz International i dodala: “Značaj ovih inovacija potrvđuje i činjenica da su ovo najveće promene na Milka brendu u prethodnih 25 godina. Uzbuđeni smo što je konačno došlo vreme da ljubiteljima Milka čokolade predstavimo unapređenu recepturu, na kojoj smo dugo i predano radili i radujemo se svemu što novo poglavlje brenda donosi.“

 Pored brojnih novina koje Milka brend predstavlja, jedna stvar uvek ostaje ista – posvećenost korišćenju pažljivo odabranih i visoko kvalitetnih sastojaka i načelima održivog poslovanja. Briga o zajednici i životnoj sredini, jedan su od prioriteta brenda koji za proizvodnju svojih čokolada koristi kakao iz „Cocoa Life“ programa održivog uzgoja kakaa koji sprovodi kompanija Mondelēz International, kao i dobro poznato 100% alpsko mleko koje se nabavlja sa malih porodičnih farmi smeštenih u srcu Alpa.