Od 11. do 13. juna, najbolje turističko selo sveta – Mokra Gora, ponovo postaje domaćin regionalne marketing zajednice, profesionalaca sa strane oglašivača, agencija i medija koji otvaraju važna pitanja uz osveženi koncept Letnjeg Vivaldi foruma.
Za početak, pogledajmo zajedno neke od govornika koji su do sada najavljeni:
Nemanja Jehlička (Nike), Olja Bećković (novinarka), Marko Đorđević (reditelj), Borislav Miljanović (Represent System), Vladimir Zarić (Ananas E-Commerce), Stanislav Zakić (Vogue Adria), Luka Jovanović (LCF Creates), Đorđe Jovanović (Xiaomi), Tanja Petrović (IAA Srbija), Jelena Ivanović (IAA Srbija), Andreja Milkić (Leo Burnett), Predrag Kurčubić (Ipsos Adria East), Ana Jovanović (Novak Đoković Foundation).
Novu programsku direkciju potpisuje mladi profesionalac, Nikola Vuković iz marketing agencije Evoke, a koji je ulogu Selektora Vivaldi foruma preuzeo od Miše Lukića, višegodišnjeg Selektora.
Kako navode organizatori, ove godine na forumu učesnike očekuje 12 programskih celina, od čega čak 6 nije viđeno do sada. Na forum dolazi veliko ime iz sveta sporta, neki bi rekli i nacionalno blago naše zemlje, ali nam iz organizacije foruma još uvek ne dozvoljavaju da otkrijemo ko je u pitanju.
Izdvojiti se na tri dana iz gradske gužve i biti okružen profesionalcima koji dele interesovanja i viziju – to je magija Vivaldi foruma, a zbog toga smo i mi svakog godišnjeg doba tamo, u prvom redu, poručuju organizatori Letnjeg Vivaldi foruma poslovne škole Mokrogorska.
U industriji koja se menja iz dana u dan, Letnji Vivaldi forum nastoji da održi ritam i verujemo da je nova programska direkcija pravi korak i prozor u budućnost marketing zajednice, ali i poslovnih događaja uopšte.
Kotizacije su u prodaji, a vaše mesto na forumu možete obezbediti putem sajta vivaldiforum.com.
Vidimo se na planini!