Šesta dodela Effie nagrada održana je 22. juna u Botaničkoj bašti „Jevremovac“. U prisustvu više od 250 zvanica, proglašeni su ovogodišnji dobitnici prestižnih trofeja. Za Effie Srbija ovo je bila jedna od najuspešnijh sezona, imajući u vidu da se čak petnaest radova našlo u finalu nacionalnog takmičenja.

Nakon dve runde žiriranja, odluke Scoring Commettee i verifikovanja od strane globalne kancelarije Effie Awards, na ceremoniji je dodeljeno ukupno 8 nagrada – 3 srebrna i 5 bronzanih trofeja.

Ovogodišnji dobitnici srebrnih trofeja:

Kategorija: Non-Profit

KAKO SI? Ali STVARNO.

Klijent: UNICEF Srbija

Brend: UNICEF Srbija

Glavna agencija: Ovation Belgrade

Kategorija: Small Budgets – Non-Profit, Products & Services (Budget Eligibility – Up to 2,5 Million Dinars)

ZAKAZALI SMO

Klijent: Centar Srce

Brend: Centar Srce

Glavna agencija: Ovation Belgrade

Partnerska agencija: Homepage

Kategorija: Sustained Success – Non-Profit, Products & Services

KNJAZ MILOŠ – PONOS KOMUNIKACIONA PLATFORMA

Klijent: Knjaz Miloš

Brend: Knjaz Miloš

Glavna agencija: Leo Burnett (Belgrade)

Partnerske agencije: OMD Srbija, Media Plus, Webtise

 Ovogodišnji dobitnici bronzanih Effie trofeja:

Kategorija: Beverages (Alcohol)

ZAJEČARSKO – ZA SVE ONO ŠTO NAS SPAJA

Klijent: Heineken Srbija

Brend: Zaječarsko pivo

Glavna agencija: Leo Burnett (Belgrade)

Partnerske agencije: Bad Rabbit, Dentsu Srbija

Kategorija: Internet & Telecom

DOBAR START

Klijent: A1 Serbia

Brend: Dobar START

Glavna agencija: Leo Burnett (Belgrade)

Partnerske agencije: Baš Čelik, OMD Srbija, Fullhouse Ogilvy

Kategorija: Food & Snacks & Desserts

CLIPSY RISPEKT

Klijent: Marbo Product 

Brend: Clipsy

Glavne agencije: Ovation Belgrade, LUNA TBWA Beograd

Partnerska agencija: OMD Srbija

Kategorija: Sustained Success – Non-Profit, Products & Services

INSTA GRAND “SAMO UŽIVAJ”

Klijent: Atlantic Grand

Brend: Insta Grand

Glavna agencija: Popular Communications

Partnerske agencije: NN Media, Pro Media Group Zagreb, Balkan Tube

Kategorija: Social Media/Influencer Marketing

JEDNAKOST DOLAZI IZ KUĆE

Klijent: Bambi

Brend: Plazma

Glavna agencija: Communis 

Partnerske agencije: Universal Media Srbija, Represent Communications

Međunarodno udruženje za marketinške komunikacije (IAA Srbija) organizuje ovo prestižno takmičenje od 2017. godine. Srbija je jedna od 55 zemalja u kojima se ono sprovodi.

Ova Effie sezona ostaće zapamćena kao jedna od najuspešnijih od početka organizovanja, pre svega uzimajući u obzir kvalitet pristiglih prijava, ali i raznovrsnost brendova koji su se takmičili. Ne zaboravimo da Effie u Srbiji ima relativno kratku istoriju u odnosu na zemlje koje nas okružuju, a i šire, i da je dosta toga pokrenuto i postignuto u ovom periodu. Tu najviše mislim na našu posvećenost edukaciji tržišta i promociji Festivala. Čestitam dobitnicima trofeja, ali i ostalim takmičarima na učešću, izjavila je Jelena Ivanović, izvršna direktorka IAA Srbija.

Posebnu zahvalnost za realizaciju ovogodišnjeg programa organizator duguje sponzorima i partnerima: Carlsberg Srbija, Heineken, SBB, Henkel, A1 Srbija, Mercator S, Erste Bank, McDonald’s, UniCredit Bank, Coca-Cola, Rosa, Philip Morris, Luna TBWA, OMD, McCann, Ovation BBDO, New Moment New Ideas Company, UM Beograd, Publicis Group, Mindshare, EssenceMediacom, Wawemaker, Cheil Centrade Adriatic, Direct Media United Solutions, Orange Studio, Method Agency, Ipsos, Advertiser Serbia, InStore, AdriaMedia Group, Alma Quatrro, Vinarija „Deurić”.