Statistika pokazuje da je Viber imao rast od 12% u broju ostvarenih poziva i poslatih poruka u 2021., jer su Srbi obavili oko 1,5 milijardi poziva, proveli 120 miliona sati u glasovnim i tekstualnim razgovorima na Viberu – i slali u proseku 1.000 poruka svake sekunde kroz ovu aplikaciju

Rakuten Viber, jedno od vodećih imena među servisima za glasovne komunikacije i instant razmenu poruka objavio je 27. Januara kako su korisnici aplikacije u Srbiji komunicirali kroz Viber tokom 2021. Viber se aktivno koristi od strane preko 90% vlasnika pametnih telefona u našoj zemlji, po čemu je prepoznat kao aplikacija broj 1 za četovanje u Srbiji.

Statistika pokazuje da je Viber imao rast od 12% u broju ostvarenih poziva i poslatih poruka tokom protekle godine, jer su Srbi obavili oko 1,5 milijardi poziva, proveli 120 miliona sati u glasovnim i tekstualnim razgovorima na Viberu – i slali u proseku 1.000 poruka svake sekunde kroz ovu aplikaciju.

U godini 2021.Viber je postao izabrana platforma za više važnih društvenih organizacija i inicijativa. Među njima se ističu Ministarstvo unutrašnjih poslova Srbije, čiji originalni stikeri su doprineli nastanku zajednice koja redovno informiše preko 100.000 njenih članova – kao i UNICEF u Srbiji. Premijerno u Srbiji je predstavljen napredni čet bot City & Me Niš – koji građanima najvećeg grada na jugu Srbije pruža ažurirane gradske servisne, transportne i zdravstvene informacije, vesti iz oblasti kulture i ekologije – i mogućnost njihove konstruktivne interakcije za dobrobit grada.

Viber u Srbiji je prepoznat i kao omiljena platforma za promociju kreativnih poslovnih projekata i zabavnih sadržaja. Korisnicima je dostupan poseban sadržaj omiljenih emisija poput Gastronomada i portala Superžena – kao i zabavna interakcija sa zvezdama poput Sergeja Ćetkovića. Saradnja sa vodećim sportskim timovima je proširena kroz nove Viber zajednice KK Crvena zvezda i KK Partizan, Odbojkaškog saveza Srbije i nastavkom uspešne saradnje sa Olimpijskim komitetom Srbije.

Tokom 2021. godine, Viber je zabeležio u Srbiji:

  • Rast od 21% u broju čet botova, uz povećanje od 65% u segmentu interakcija sa čet botovima;
  • Povećanje od 41% u broju otvorenih novih naloga za poslovnu razmenu poruka;

Više od 8.500 brendova širom sveta se danas oslanja na Viberova rešenja za poslovnu komunikaciju kako bi najneposrednije održavala svoje odnose sa kupcima i korisnicima svojih usluga.

I konačno – brendovi su u mogućnosti da plasiraju svoje reklamne sadržaje. Prošle godine, ukupni broj impresija Viberovih reklama se povećao za 74% u Srbiji i 70% na globalnom nivou.