Beograd, 21. novembar 2025. – Peto izdanje Festivala „Kampanje sa svrhom“, održano je u Beogradu 20. novembra uveče. Na ovoj manifestaciji se od 2021. godine nagrađuju društveno odgovorne kampanje u Srbiji. Jubilarni Festival proglasio je dobitnike u tri kategorije: GENDER, ECO i SOCIAL, i prvi put dodelio ZLATNI GRAND PRIX – najveće priznanje Festivala.

Festival se tradicionalno organizuje 20. novembra, na Međunarodni dan deteta, inspirisan rečenicom Marije Montesori: „Sva naša nastojanja za dobrobit čovečanstva znače da to prvenstveno radimo za dete“, koja naglašava obrazovnu, društvenu i održivu misiju Festivala.

Tijana Adamov Ignjatović, osnivačica Festivala podsetila je da je u prošlih pet godina ova manifestacija postavila standarde i postala referentna tačka za društveno odgovornu komunikaciju.

Sonja Dragojević, predsednica Tima počasnih selektora Kampanje sa svrhom 2025, je istakla značaj ovog festivala i navela da od ove godine fastival ima još tri kategorije – SOCIAL, ECO i GENDER. “Kampanje smo ocenjivali prema jasno definisanim kriterijumima modelovanim po uzoru na Cannes Lions standarde. Po prvi put dodeljen je i ZLATNI GRAND PRIX, kao najveće priznanje festivala. Sve kampanje u užem izboru prešle su propisani prag bodova. Svaka je unela nešto posebno – emociju, hrabrost, edukaciju ili aktivizam – i potvrdila da svrha nije trend, već suština “, rekla je Sonja Dragojević.

Dobitnici KAMPANJE SA SVRHOM 2025

ZLATNI GRAND PRIX

  • LEO – A1 – Mreža najvažnijih influensera

KAMPANJE SA SVRHOM 2025 GRAND PRIX – SOCIAL

  • Hemofarm fondacija – Jazavac&Utorak – „Najvažniji poziv u životu”
  • Next Game Digital – Narodni muzej Srbije – „Tvoje telo je umetničko delo”
  • Luna TBWA – Grand Kafa – „Hajde da imamo vremena za pregled”

KAMPANJE SA SVRHOM 2025 GRAND PRIX – ECO

  • Mladi istraživači Srbije – „Kornjača Spornjaća”
  • Smart Vision – Treesury – „Moć zelenih inovativnih investicija”
  • NLB Komercijalna banka – „NLB Organic Konkurs”

KAMPANJE SA SVRHOM 2025 GRAND PRIX – GENDER

  • Ovation – Essity (Libresse) – „Neka pitanja čuju samo žene”
  • New Moment New Ideas Company – Procter & Gamble – „Dom je kad sve delimo”
  • dm drogerie markt – „Žensko zdravlje”

KAMPANJE SA SVRHOM 2025 – SOCIAL

  • Ženski centar Milica – We Can – „Ne bez nje”
  • RNIDS – „Lokalac na internetu”
  • Generali – TheHumanSafetyNet
  • Žiška – A1 – „Inclusio”
  • Chapter 4 PR – Galenika – „Zdravo dvadesete”
  • MK Group – „Otkrijte svet bezgraničnog”
  • Represent communication – Hronos – „Ko ti jede džigericu”
  • NLB Komercijalna banka – „Svet pun srca je svet pun prilika”
  • Hemofarm ad – „ESG Festival”
  • Delta Holding – „Poslušaj srce”
  • Chapter 4 PR – McDonald’s & KEC
  • Daikin Srbija – „Stručnjaci budućnosti”
  • OTP Banka Srbija – „Generator Edu”
  • Mondo Inc – „Mondo želja”
  • Henkel Srbija – Schauma – „Vreme je za porodicu”
  • Air Serbia – Right PR – „Moj prvi let”
  • ProCredit Bank, EFSE DF i ENECA – „Pokreni se za posao”
  • Coca-Cola HBC Srbija – Creative Disorder Studio – „My Place”
  • Red Communication – „Love is Red”

KAMPANJE SA SVRHOM 2025 – ECO

  • Henkel Srbija – „Volim reku, a ti?”
  • dm drogerie markt – „Konkurs za održive ideje”
  • ProCredit Bank – „NetZero Kalkulator”
  • MPC Properties / Ušće Shopping Center – „Ušće Eko Fest”
  • Daikin Srbija – „Održivo grejanje za bolju budućnost”

KAMPANJE SA SVRHOM 2025 – GENDER

  • Henkel Srbija – „Schwarzkopf Gliss Program samopouzdanja”
  • Erste Bank – „#VerujUSeBe Priče naših koleginica”
  • Telekom Srbija – „Priča svih nas”

Zahvalnost sponzorima i medijima

Festival su podržali: Coca-Cola HBC Srbija, NLB Komercijalna banka, Henkel Srbija i Yuhor, uz više medijskih prijatelja.