Kompanija Tetra Pak predstavila je širok asortiman funkcionalne Tetra Prisma® Aseptic Edge ambalaže, čime proširuje svoju ponudu unutar kategorije „za poneti”. To predstavlja odgovor na sve zastupljeniji trend konzumacije – sve više ljudi poseže za proizvodima koji se mogu konzumirati van kuće, saopštila je ta kompanija 30. septembra.
Potrošači se sve češće opredeljuju za proizvode koji se mogu konzumirati u pokretu – bilo na putu do posla, u teretani ili tokom šetnje, navodi se u saopštenju za medije. Rast popularnosti napitaka „za poneti” takođe je podstaknut inovacijama u industriji pakovanja. Kompanije kao što je Tetra Pak uvode sve više rešenja koja olakšavaju konzumaciju u pokretu i privlače potrošače modernim dizajnom i korišćenjem održivih materijala.
„Nova Tetra Prisma® Aseptic Edge ambalaža savršeno odgovara ovim potrebama – praktična je, zgodna za konzumaciju i funkcionalna. Ergonomičan oblik joj omogućava da savršeno staje u ruku, a istovremeno olakšava skladištenje i transport“, izjavila je Joanna Hecht, menadžerka ambalažnog portfolija u kompaniji Tetra Pak za područje Istočne Evrope.
Bolja ambalaža, više pogodnosti za proizvođače
Serija Tetra Prisma® Aseptic pakovanja nije samo odgovor na potrebe potrošača, već i logistički dobro promišljeno rešenje. Zahvaljujući svom uskom obliku, ambalaža je optimizovana: zauzima manje prostora tokom transporta i skladištenja. Takođe, prostor na europaletama je za 14% efikasnije iskorišćen nego u slučaju TPA 300 Square ambalaže, što dovodi do ušteda u skladištenju i transportu, a time i održivije logistike.
Proizvođači hrane i pića koji se odluče za novo pakovanje dobijaju još više mogućnosti na Tetra Pak® A3/CompactFlex mašini za pakovanje. Ovo inovativno rešenje omogućava brze promene u proizvodnji između tri različite zapremine: 200 ml, 250 ml i 300 ml. Pored toga, proizvođači imaju izbor između dva tipa zatvarača – klasičnog DreamCap™ 26 ili DreamCap™ 26 Pro neodvojivog zatvarača, kao i papirnih slamčica (za zapremine od 200 ml i 250 ml), što daje nekoliko različitih funkcionalnih rešenja na jednoj mašini za pakovanje.
„Nova Tetra Prisma® Aseptic Edge ambalaža od 300 ml, zajedno sa dve dodatne zapremine, može se puniti na liniji Tetra Pak® A3/CompactFlex, a takođe nudimo mogućnost nadogradnje postojeće linije“, objašnjava Joanna Hecht. Istovremeno, ona ističe da mogućnost brzih promena veličine pakovanja znači da proizvođači mogu vrlo efikasno da se prilagode promenljivim tržišnim potrebama ili zahtevima maloprodajnih lanaca i distributera, pa čak i da prošire svoj asortiman artiklima namenjenim različitim potrošačkim grupama. U zavisnosti od svojih potreba, mogu promeniti format pakovanja u periodu kraćem od sat vremena, što znači da nema nepotrebnih zastoja u proizvodnji ili dugotrajnih i skupih prilagođavanja proizvodne linije. „Ova fleksibilnost predstavlja veliku prednost u doba tržišnih potreba koje se brzo menjaju“, dodaje Joanna.
Korak napred ka održivoj proizvodnji
Ambalaža danas nije samo pitanje pogodnosti. Potrošački trendovi i regulatorni zahtevi čine aspekte održivosti sve važnijim. Da bi izašli u susret zahtevima tržišta, proizvođači napitaka se okreću modernim rešenjima. Tetra Pak ambalaža je pretežno izrađena od sirovina dobijenih iz šuma kojima se odgovorno upravlja. Pored toga, ona nudi rešenja koja dodatno smanjuju uticaj na životnu sredinu, kao što su elementi od plastike koja je dobijena na biljnoj bazi, odnosno iz šećerne trske, ili od sertifikovanih recikliranih polimera. Istovremeno, korišćenje održivih rešenja smanjuje uticaj na životnu sredinu i gradi pozitivan imidž brenda u skladu sa preferencijama potrošača koji sve više vode računa o životnoj sredini.
Budućnost ambalaže je u rešenjima „za poneti”
Nova ambalaža kompanije Tetra Pak predstavlja korak ka budućnosti u kojoj sve brži način života zahteva praktična i održiva rešenja. Sa Tetra Prisma® Aseptic Edge ambalažom, potrošači su u mogućnosti da lagodnije uživaju u svojim omiljenim proizvodima čak i kada su van kuće, dok proizvođači stiču fleksibilnost da biraju zapreminu pakovanja koja im pomaže u ispunjavanju zahteva modernog tržišta, navodi se u saopštenju za medije.