Rakuten Viber pokreće jedinstveni poslovni alat koji će imati funkciju kol-centra unutar same aplikacije, i time poboljšati korisničko iskustvo
Rakuten Viber, globalni lider u privatnoj i bezbednoj razmeni poruka i glasovnoj komunikaciji, na svetskom nivou objavljuje lansiranje Poslovnih poziva – rešenja koje je napravljeno tako da unapredi komunikaciju između biznisa i korisnika unutar aplikacije. Brendovi mogu da ustanove novi kanal komunikacije, i da omoguće korisnicima besplatne međunarodne pozive na fiksne telefone direktno putem Rakuten Vibera – to je unikatna usluga u industriji aplikacija za razmenu poruka.
Ta nova mogućnost u vidu Poslovnih poziva naročito je vredna za biznise koji se oslanjaju na kol-centre. Pozivi unutar same aplikacije mogu da imaju različitu svrhu – pomoć kupcu u vezi sa pitanjima o proizvodu, praćenje porudžbine, ali i korisnička podrška posle kupovine u sektorima maloprodaje i isporuke. Banke putem tog novog kanala mogu da odgovaraju na upite o računima, da zakazuju sastanke, rukovode transakcijama, kao i da nude finansijske savete i podršku. Dalje, apoteke mogu tako da se brinu o tome da korisnik dobije novu količinu svojih prepisanih lekova, zatim da dele radno vreme različitih ispostava svoje apoteke, ali i da budu u ulozi konsultanta kada je reč o alergijskim reakcijama i nuspojavama određenih lekova. Dakle, Rakuten Viber donosi zaista moćno oruđe različitim kompanijama u brojnim industrijama kako bi efektno i efikasno odgovorili na pitanja korisnika, i to na svima pogodnom mestu, a to neminovno vodi do poboljšanja korisničkog iskustva.
Ankete ukazuju na to da 91 posto potrošača preferira kada brendovi imaju opciju poruka ili poziva. Viberovi Poslovni pozivi pospešuju trenutni komunikacioni sistem Viberovih Poslovnih rešenja i nadopunjuju postojeće poslovne poruke, koje su dosad bile samostalni kanal u komunikaciji kupaca i brendova. Uvođenjem Poslovnih poziva, Rakuten Viber daje korisnicima slobodu da odaberu svoj preferirani način komunikacije sa brendom – poziv ili poruka.
Opcija poziva unutar aplikacije čini stvari potpuno jednostavnim jer korisnik obavi sve što želi bez potrebe da promeni aplikaciju – sve na jednom mestu. Upravo zbog toga Poslovni pozivi su važni brendovima radi konverzije, ali i zbog toga što mogu momentalno da ponude rešenje i da umanje frustraciju korisnika, koja može za posledicu da ima negativnu povratnu reakciju i da naškodi reputaciji brenda. Takođe, Poslovni pozivi nude idealnu priliku da tokom razgovora ponudite kupcima komplementarne proizvode (cross-selling) ili nešto skuplju vrstu proizvoda za koji je kupac svakako zainteresovan (upselling).
Novi biznis profili imaće priliku da naprave poslovne naloge koji se lako pretražuju, sa ugrađenim dugmetom za Viberove Poslovne pozive, a već postojeći nalozi moći će to dugme da dodaju svojim profilima, kako bi korisnicima ta opcija lako i jednostavno bila na raspolaganju. Takođe, korisnici direktno iz četa sa biznisom mogu i da ga pozovu – na primer, kako bi promenili termin isporuke paketa, nakon dobijenog obaveštenja (notifikacije). Brendovi mogu da smeste link za Rakuten Viber pozive i na svojim veb-sajtovima, te da tako učine da mušterije još lakše mogu da stupe u kontakt sa njima.
Korisnik kontaktira sa brendom direktno iz četa – putem Viberovih Poslovnih poziva
Svi poslovni pozivi biće besplatni za mušterije, nezavisno od njihove lokacije. To je posebno važno za korisnike koji zovu iz inostranstva – na primer, strani putnik koji traži informacije o svojoj rezervaciji ili klijent banke koji u inostranstvu ima problema sa svojom karticom. Poslovni pozivi čine da je brend globalno dostupan, krizni menadžment diže se na viši nivo, i stiče se kompetitivna prednost u odnosu na konkurenciju time što se omogućuju besplatni pozivi sa bilo koje tačke na planeti. Biznisi imaju izbor da li će da naprave poseban broj za Rakuten Viber pozive ili će da nastave da koriste broj svog kol-centra.
„Rakuten Viber bio je prva aplikacija za razmenu poruka koja je pre devet godina ponudila poslovne poruke i time napravila revoluciju u komunikaciji biznisa sa korisnicima. Od tada smo razvili snažan i razgranat ekosistem poslovnih poruka, i sada pravimo značajan iskorak uvođenjem Poslovnih poziva unutar aplikacije, što je jedinstvena ponuda na tržištu“, kaže Kristina Konstandače, direktorka odeljenja za prihode kompanije Rakuten Viber, „Biti superaplikacija znači ponuditi korisnicima brojne dodatne usluge i pogodnosti tokom dana, a brendovima omogućiti da ostvare autentičnu komunikaciju sa mušterijama. Ovaj potez predstavlja naredni korak u ostvarivanju naše strategije da postanemo globalna superaplikacija“.
Viberovi Poslovni pozivi sada su globalno dostupni za integraciju. Kako biste počeli da koristite taj alat, brendovi mogu da se raspitaju kod zvaničnih partnera Rakuten Vibera da li već podržavaju Poslovne pozive ili da kontaktiraju sa timom Rakuten Vibera i saznaju kako da počnu da koriste to moćno oruđe.
Kako biste saznali više o Viberovim poslovnim pozivima, preporučujemo vam da posetite – ovu stranicu.