Svečanim događajem povodom rebrendiranja hotela Mona Plaza Zlatibor, nakon što je u renoviranje hotela investirano više od milion evra, 16. decembra je obeležen novi model poslovanja – Mona Plaza brend postaje hotelski lanac. Ovaj hotelski lanac u Srbiji koji ima čak 74 posto popunjenosti kapaciteta u svakom trenutku. Tokom 17 godina poslovanja hotel beleži kontinuiran rast. U 2022. je ostvareno oko 70 hiljada noćenja, što znači da je posećenost hotela bila za 25 odsto veća u odnosu na prethodnu godinu. Sada je hotel preuzeo nove standarde, sistem poslovanja i vizuelni identitet Mona Plaza brenda:
„Imamo dugu istoriju na Zlatiboru i stekli smo neraskidivu vezu sa ovim mestom, ljudima i prirodom. Hotel je po finansijskim rezultatima, posećenosti ali i vrednostima koje je gradio postigao veoma dobre rezultate. Očekujemo da će sinergija sa Mona Plaza brendom doneti mnogo, i za nas u kompaniji, ali i lokalnoj zajednici. Želimo da kroz naš brend predstavimo Srbiju, Zlatibor i Mona Plazu svetu. Kao domaći brend koji ima porodične preduzentičke korene, sada ulazimo u novu fazu poslovanja, kada postajemo lanac hotela i želimo da postanemo vidljivi investitorima koji dele naše vrednosti, a koji žele da kroz franšizu ili ugovor o menadžmentu sa Mona Plazom pobošljaju svoje performanse i postanu deo prepoznatljivog brenda“, rekao je Ivan Vitorović, generalni direktor Mona Hotel Management grupe.
Otvaranju je prisustvovao i Ministar turizma i omladine Husein Memić, koji je poželeo dalji uspešan razvoj ovog brenda: „Želim vam da otvorite još hotela i da se u 2023. godini vidimo na otvaranju novih hotela i čestitam vam na dosadašnjim uspesima“.
Hotel je smešten u centru Zlatibora i okružen borovom šumom. Enterijer hotela kreiran je spojem tradicionalnih i modernih elemenata, drvenih oplata i najfinijih tkanina u toplim tonovima, a zaštitno lice Mona Plaza kampanje Truly Unique je Sara Jo.
Mona Plaza Zlatibor oslanja se u potpunosti na lokalne dobavljače, a naročito na nabavku lokalnih poljoprivrednih i prehrambenih prozivoda. Investicijama i širenjem domaćeg hotelijerskog brenda, direktno se pomaže razvoju lokalne zajednice, utiče se na razvoj novih standarda u industriji, ali indirektno, veoma su značajne i za nacionalnu privredu, navode u kompaniji Mona Plaza Zlatibor u kojoj radi oko 250 zaposlenih, od čega su oko 60 odsto žene, a čak više od 50 odsto njih su mladi ispod 35 godina..
Ove godine, zaposleni ovog hotela su zasadili 17 sadnica lipa na Čolovića brdu na Zlatiboru, a volonterskim radom pomogli su najmlađima, dnevnom boravku za decu ometenu u razvoju Zračak u Čajetini i vrtiću Radost na Zlatiboru.
Ekološka odgovornost i briga o prirodi jedan je od prioriteta poslovanja hotela Mona Plaza Zlatibor. Kontinuirano se ulaže i organizuju se lokalne ekološke akcije poput čišćenja šuma i potoka i sporovodi se akcija Sat za planetu Zemlju. Podrška lokalnoj zajednici i odgovornost prema njoj, takođe je u fokusu poslovanja hotela, a isto tako organizuje i podržava brojne lokalne manifestacije poput sajamskog marketa autentičnih domaćih gastronomskih proizvoda.