Mašta je početak stvaralaštva. Još kad sam bio mali, mogao sam da zamislim ceo kosmos. Zato ponekad nije važno ni gde ste, ni s kim ste, važno je da možete da zažmurite i da vidite ceo svet. U marketingu je to posebno važno, jer je kreativnost danas najveći kapital u biznisu, smatra Srđan Šaper, osnivač i vlasnik I&F Grupa, jedan od najpoznatijih marketinških eksperata u Srbiji i regionu. Među prvima je počeo da se bavi marketingom, njegova agencija obeležava 25 godina rada, a učesnicima ovogodišnjeg Letnjeg Vivaldi foruma obratio se 17. juna, završnog dana rada, predavanjem pod nazivom: Kako sam izmislio marketing.
Ako je nešto „Why not“, onda je to svakako marketing, jer taj posao podrazumeva da stalno radite „Why not“. U marketingu ste sve vreme okruženi ljudima, inovacijama, idejama i realizacijama tih inovacija i tu je – sve moguće, rekao je Šaper.
Povezano sa tim je i važno pitanje: kakvi treba da budu ljudi koji rade u agencijama. Srđan Šaper kaže da je veoma važno da to budu vedri ljudi, koji donose radost i dobro raspoloženje, jer posao u marketingu podrazumeva stalno suočavanje sa izazovima.
„Svako od nas treba da bude đak, da uči stalno, da je otvoren za nove stvari. Najbolji učitelj postaje onaj ko uvek želi da bude đak“, rekao je Šaper i poručio:
„Lepota ovog posla je da sve ono što je izgledalo nemoguće učinimo mogućim. I to svakog dana.“ (R. N.)