Privredna komora Srbije i kompanija Rakuten Viber biće strateški partneri na razvoju usluga za mala i srednja preduzeća u Srbiji u cilju digitalizacije njihovog poslovanja, dogovoreno je 8. februara na sastanku Marka Čadeža, predsednika Privredne komore Srbije (PKS) i Atanasa Rajkova (Atanas Raykov), višeg direktora za razvoj na vodećim tržištima kompanije Rakuten Viber. Usluge za mala i srednja preduzeća u našoj zemlji biće razvijane kroz Centar za digitalnu transformaciju PKS, najavio je Čadež na prezentaciji „Viber u 2023.: super-aplikacija za interakciju između korisnika i brendova“ u Privrednoj komori Srbije.
„Dogovorili smo da budemo strateški partneri na razvijanju usluga za, pre svega, mala i srednja preduzeća kroz Centar za digitalnu transformaciju PKS kroz čije programe je do sada prošlo više hiljada malih i srednjih preduzeća i digitalizovalo svoje poslovne procese. Sada, zajedno sa Vajberom, želimo da napravimo još veći iskorak“, istakao je Čadež.
Predsednik PKS je ukazao da „Vajber“ nudi privredi Srbije mogućnost da bude funkcionalnija i bolje posluje, dok nova rešenja ove kompanije omogućavaju privrednicima bolju komunikaciju sa dobavljačima, potrošačima i poslovnim partnerima. Takođe, dodaje, nove „Vajberove“ usluge omogućavaju firmama da integrišu brojne poslovne procese u jednu platformu jednostavnu za korišćenje čime se smanjuju troškovi kompanija, a što je u današnje vreme posebno značajno.
O novim poslovnim funkcionalnostima aplikacije, „Poslovni inboks”, „Komercijalni nalozi” i „Viber za mala i srednja preduzeća”, danas su u PKS govorili čelni ljudi kompanije Rakuten Viber. Atanas Rajkov, viši direktor za razvoj poslovanja vodećih svetskih tržišta istakao je da je Viber instaliran na 90 odsto svih aktivnih brojeva mobilnih telefona u Srbiji, 96 posto u Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori, 86 procenata u Albaniji i 84 odsto u Severnoj Makedoniji.
„U Srbiji dnevno milion korisnika koristi našu aplikaciju. Osim personalizovanih korisnika radimo i na razvijanju usluga za velika, mala i srednja preduzeća. Srbija predstavlja tržište od ključne važnosti za Viber i nastojimo da prilikom rada na razvoju novih funkcionalnosti i rešenja uzmemo u obzir iskustva miliona korisnika, kao i brojnih partnera, klijenata i institucija iz vaše zemlje“, istakao je Rajkov.
Poslovni inboks i Komercijalni nalozi nedavno su uvedene funkcije na “Viberovoj” platformi koje su dostupne kompanijama i korisnicima u Srbiji i širom sveta.